Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du hatt en trekant?

L4r5

Har du hatt trekant?  

713 stemmer

1. 1. Har du hatt trekant?

• Ja
      64
    • Nei, men jeg vil prøve
      350
    • Nei, og jeg vil heller ikke prøve
      115
    • Whatever. Jeg vil kun svare
      95

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysjgerrig på hvor mange av forumbrukerne som har opplevd å være med på en trekant.

Likte dere det?

Var det MMF, MMM, FFM eller FFF?

Ville dere gjort det igjen?

Har prøvd både MMF og FFM.. MMF med min kone og en kompis og FFM med den samme kompisens kone og min kone (Det ligger jo i kortene at han også fikk prøve FFM ikke sant :) )... Vi holdt på i nesten tre år med trekant og firkanter (MMFF)og jeg kan ikke annet enn å anbefale det. Det er forskjell på sex og kjærlighet, det virket ihvertfall fint for oss...

Og ja, ville gjort det igjen, både har gjort og kommer sikkert til å gjøre det igjen også! :D

Men ikke kast deg eller partner inn i det. Sjekk ut litt først, tenk nøye over det før dere prøver og det er viktig at begge parter gjør det med åpen og ærlig sinn, hvis ikke kan det fort bli komplikasjoner i form av sjalusi og lignende...

Personlig liker jeg MMF best fordi det tenner meg å se en annen mann har sex med min kone og det tenner henne å ha sex med en annen foran meg... sånn er det bare og vi trives med det. En ekstra piff i sex livet..... men ikke kjærlighets livet... Er viktig å skille disse tror jeg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...