Gaardon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 jeg lurer på om noen har noen greie akustiske sanger jeg kan lære meg på gitar? tenker på sanger hvor det spilles mye grep og svistsing av grep takker for alle svar Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Frank Sinatra (eller noe sånt, gammal låt) - New York, New York theme. Husker den hadde ganske mange akkord-endringer Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 James taylor- fire and rain The Beatles- Norwegian Wood The Eagles- Hotel California unplugged The Beatles- Yesterday Guns and Roses- Patience Guns and Roses- Angie Eric Clapton- Layla Chet atkins- Vincent Noen klassikere der som er greie å kunne Anbefaler deg å sjekke denne linken: http://www.youtube.com/results?search_query=LASAD&search= Han har lagt ut mange gitar lessons, gamle klassikere osv. Eid Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 takker den linken er veldig hjelpsom Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis du vil ha noe relativt enkelt så er The Bards song av blind guardian ganske fin. Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 takker den linken er veldig hjelpsom 9081975[/snapback] Bare til å spørre vett du. Er du ute etter noe mer sanger? Hvilket nivå ligger du på? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 har ikke spilt mer enn en måned. men har lært en god handfull med grep å begynner å få inn fart på byttinga av grep. Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 har ikke spilt mer enn en måned. men har lært en god handfull med grep å begynner å få inn fart på byttinga av grep. 9090106[/snapback] Hehe, jeg nevnte et par sanger som er for tidlig å begynne med. Knocking on Heavens door og Hotel California er utmerkede alternativer. Jeg anbefaler deg også til å kunne navnene alle båndene på i hvertfall 6 og 5 bånd. Du får igjen for det når du skal begynne å improvisere soloer og slikt. Lær deg i hvert fall pentatonisk skala. Men først og fremst må du terpe på basicen. Begynn med litt fingerspill når du blir trygg på grepa. Hallelujah er en fin og nokså overkommelig låt. La den være et mål å kunne for de nærmeste månedene. Sett deg mål gradvis Virker som du er godt i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå