Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

høy ping

Anbefalte innlegg

får veldig høy ping når jeg spiller mohaa på gamespy

skjønner ikke det, for når jeg spilte for 14 dager siden var det ikke noen problemer å bruke isdn.

cpu står på 100% og minne bruker den 300MB

er ikke det mye?

Har jo bare mohaa og gamespy program i drift

XP 2000

256 MB ddr 333

gforce2 mx 400

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke servere spiller du på? Gamesurf sine servere har høy ping for brukere som ikke har Tiscali (80-100) men med ADSL skal du finne flere norske og svenske servere som har en ping mellom 40 og 50.

Vil anbefale deg å bruke The All-Seeing Eye ( www.udpsoft.com/eye ) istedet for GameSpy. GameSpy har en tendens til å lyve om ping på servere og om hvor mange spillere som er på serveren. I ASE får du all informasjon slik den er.

Installér ASE og se om du får like dårlig ping der. Gjør du det, så gå på www.itavisen.no og test hastigheten på linja di gjennom deres speedometer. Får du et dårlig resultat der anbefaler jeg deg å ta kontakt med ISP'en din.

P.S Sjekk ut Norwegian-Vikings sin server (217.13.20.248:12203) 8)

- ({NV})Shio

Lenke til kommentar
Hvilke servere spiller du på? Gamesurf sine servere har høy ping for brukere som ikke har Tiscali (80-100) men med ADSL skal du finne flere norske og svenske servere som har en ping mellom 40 og 50.

Vil anbefale deg å bruke The All-Seeing Eye ( www.udpsoft.com/eye ) istedet for GameSpy. GameSpy har en tendens til å lyve om ping på servere og om hvor mange spillere som er på serveren. I ASE får du all informasjon slik den er.

Installér ASE og se om du får like dårlig ping der. Gjør du det, så gå på www.itavisen.no og test hastigheten på linja di gjennom deres speedometer. Får du et dårlig resultat der anbefaler jeg deg å ta kontakt med ISP'en din.

P.S Sjekk ut Norwegian-Vikings sin server (217.13.20.248:12203)  8)  

- ({NV})Shio

har prøvd linja mi på speedometer den e ok spiller på norske servere har spilt der tidligere da va alt i orden lurer bar på om det må være noe galt med settingan på maskinen min for denmå jo bare bruke for mye cpu for dette spillet

Lenke til kommentar

Du må skille mellom lag og hakking i spillet. Forskjellen kan ses på pingen din (som du klaget på i utgangspunktet). Har du usedvanlig høy ping når du spiller på norske eller svenske servere har du sannsynligvis ikke et problem med instillingene på maskinen din. Har du grei ping (50-100) og spiller hakker mye bør du enten sette ned detaljene på grafikken eller tweake OS/spillet til det fungerer bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...