EspenE Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Det var deilig i Kragerø i dag. Dette er rett og slett et "feelgood" bilde som viser hvor fint det kan være når regnet er borte. Motivet her er "fotografen" som tok kanonbildet i en tidligere post. Høydeskrekk er fraværende. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Syntes bilde virket litt utbrent? Ellers greit motiv.. Fint på gunnarsholmen... Kommer selv ifra kragerø og det er en fin plass på sommeren kan man trygt si Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Syntes bilde virket litt utbrent? Ellers greit motiv.. Fint på gunnarsholmen... Kommer selv ifra kragerø og det er en fin plass på sommeren kan man trygt si 9080039[/snapback] Sikkert utbrent både her og der :-) Her var det kun følelsen av sommer som er essensiellt. Har familie i på Helle, så jeg besøker byen titt og ofte. Nesten sånn at jeg ikke regner meg som turist ;-) Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kilder i Kragerø (min datter) kunne i dag morges melde at dette bildet stod på trykk i Kragerø Blad. Riktignok ikke i så stort format, men allikevel :-) Om ikke annent var det litt morsomt for meg selv. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Kilder i Kragerø (min datter) kunne i dag morges melde at dette bildet stod på trykk i Kragerø Blad. Riktignok ikke i så stort format, men allikevel :-)Om ikke annent var det litt morsomt for meg selv. 9102693[/snapback] La merke til bildet ja forøvrig var det veldig lite i avisa... Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 La merke til bildet ja forøvrig var det veldig lite i avisa... 9102709[/snapback] Lite eller stort, første gang på trykk er nå en gang første gang på trykk ;-) Avisen er jo heller ikke så stor.... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Håper i alle fall du ble kreditert, og at de ikke bare "stjal" det fra denne siden. Da kan du forlange 4 ggr normalt honorar for det, hvis du verken er kreditert eller honorert. Det blir penger av slikt. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Ikke noe "tyveri". Alt er i skjønneste orden :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 ååå savner kragerø! var der mye i mine yngere dager, mange bra minner, Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 La merke til bildet ja forøvrig var det veldig lite i avisa... 9102709[/snapback] Lite eller stort, første gang på trykk er nå en gang første gang på trykk ;-) Avisen er jo heller ikke så stor.... 9102739[/snapback] Joda, husker selv første gang med bilde på trykk... morro det... siden har det blitt dagbladet endel ganger osv, seinast en bilde serie på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå