Jumpern Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Vurderer å kjøpe meg en ny spiller til bilen. Det skal være en In-Dash DVD Multimedia AV Receiver som kan spille av DivX. Budsjettet mitt stopper på 10 000kr. Har sett litt på disse tre spillerene: Alpine IVA-D105R Pioneer AVH-P5900DVD Panasonic CQ-VD5005N Hvis det er noen som vil hjelpe meg med å finne en slik spiller, eller som har en de vil anbefale så tar jeg imot alle forslag med takk..... Endret 16. juli 2007 av Jumpern Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Kjenner en som har nesten lik Alpine spiller (modellen over tror jeg, den er hvertfall veldig lik), og skjermen i den er veldig god, selv fra skarpe vinkler , også er det perfekt lyd i den (nå har jo han frontsett til sikkert over budsjettet ditt å da men , og en sub som sparker fra seg) Endret 16. juli 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Her var det ikke noe hjelp å få.... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hmm du hjalp vertfall meg litt Min tråd! Edit: Bittelite steg på rett vei! Klick Endret 17. juli 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hmm du hjalp vertfall meg litt Min tråd! Edit: Bittelite steg på rett vei! Klick 9090462[/snapback] Ikke'no problem! Ser ut som jeg også velger Pioneer spilleren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå