Gå til innhold

Tv2 Ringenes Herre Reklame


DNA

Anbefalte innlegg

Satt på The return of the king extended edition nå, lurer på når jeg havner i sengen :wee:

 

4 timer jo o.O

9087025[/snapback]

 

 

Ahhh, når jeg kommer hjem i 9-tiden i morgen venter hele trilogioen i HD (1080pi) extended på meg : )))

9087114[/snapback]

 

Hvor i alle dager kjøpte du den!?!?!? leita febrilsk etter den på blu ray eller HD-dvd (ett fett hvilket format for min skyld)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå ligger reklamen gratis ute på tv2 sumo.. med god kvalitet ;)

9091880[/snapback]

 

Her er linken, slik at dere slipper å lete dere frem.

 

http://pub.tv2.no/TV2/tv2/article1227069.ece

9091905[/snapback]

Hvorfor funker ikke filmene på Sumo hos meg? Det kommer bare "ready" og ikke no mer!

 

Og til de som ikke liker reklama, ta det med en klype salt da god dam it! :!: Det er bare en reklame for å få flere folk til å se på tv2 ;)

jeg ELSKER LOTR filmene, men ledde sjøl om like mye av reklama!

Endret av RetardRabbit
Lenke til kommentar

Akkurat, Lakus :p

 

Det er vel ikke noe negativt ved det?

 

Jeg selv synes den var ganske så artig, men så liker jeg jo den sangen også så det er kanskje litt av grunnen ;)

 

Men å si at en slik morsom reklamefilm vannærer filmen blir jo litt for drøyt spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Synes denne reklamen går alt for ofte på TV2, hver gang jeg passerer TV'n er denne reklamen på. Bare meg som begynner å irritere meg over den, utrolig nok. Selvsalgt er den god, men alt med måte.

9104755[/snapback]

 

Ja, den går veldig ofte har jeg merket. Det er vel bare stolte over hva de har klart. Men det begynner å bli for mye nå.

Lenke til kommentar
Synes denne reklamen går alt for ofte på TV2, hver gang jeg passerer TV'n er denne reklamen på. Bare meg som begynner å irritere meg over den, utrolig nok. Selvsalgt er den god, men alt med måte.

9104755[/snapback]

 

Ja, den går veldig ofte har jeg merket. Det er vel bare stolte over hva de har klart. Men det begynner å bli for mye nå.

9104771[/snapback]

 

Assosierer snart reklamen med Crazy Frog..

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett den reklamen snart 15-20 ganger, syns den har gått altfor ofte.

9104934[/snapback]

Enig.

 

Den har gått så mange ganger at den ikke er morsom lenger. Skulle bare gått 1 gang så jeg hadde husket reklamen som positiv.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett den reklamen snart 15-20 ganger, syns den har gått altfor ofte.

9104934[/snapback]

 

Vel, er det noe kommersielt som slår an, så må man jo selvfølgelig melke det så mye som mulig, gjerne litt ekstra.

9105191[/snapback]

Melke kua te hu blør :whistle:

 

Kult at det er flere her inne med navnet mitt :thumbup: Håvard :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...