solaas Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte mitt første speilrefleks kamera for fire uker siden, jeg har tatt 4200 bilder . Jeg har erfaring med digetalkamera fra før, jeg brukte et avansert digetal kamera før så jeg kjører mitt på manuelt . Jeg var nede på sørlandet en tur og tok noen bilder der, der besøkte jeg dyrehagen. Dette bilde tok jeg inni reptil huset, det var helt mørk og jeg kunne ikke bruke blits. Denne blomsten var ved hytten jeg bodde i, den ene greia som stikke opp bak blomsten er litt irriternde. Jeg tok mange andre fine bilder men jeg valgte ut disse to for å se hva dere synes. Jeg måtte desverre ta det på medium kvalitet fordi jeg bare hadde en gigabite på minnekortet, men det holdt for en uke. MVH Solaas Edit: Beklager. Edit 2: Nå skal den være rotert Eplefe. Endret 15. juli 2007 av solaas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Syntes slangebildet med fordel kunne vært rotert, og blomsterbildet ga meg ingenting. Fin slange, men blir for strevsomt å snu hodet konstant. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 du har tatt 4200 bilder og dette er de du ble mest fornøyd med? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) du har tatt 4200 bilder og dette er de du ble mest fornøyd med? 9079496[/snapback] Nei det er det ikke men dette er bilder fra ferien...... Endret 15. juli 2007 av solaas Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 du har tatt 4200 bilder og dette er de du ble mest fornøyd med? 9079496[/snapback] Nei det er det ikke men dette er bildene fra ferien...... 9079521[/snapback] oki, slangebildet var litt kult, men blomsterbildet ga meg ingenting. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 du har tatt 4200 bilder og dette er de du ble mest fornøyd med? 9079496[/snapback] Nei det er det ikke men dette er bildene fra ferien...... 9079521[/snapback] oki, slangebildet var litt kult, men blomsterbildet ga meg ingenting. 9079534[/snapback] Er litt ening med blomsterbildet, har studert det litt nå. Det er egentlig et ganske standar blomstebilde. Burde jeg bytte det ut? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) du har tatt 4200 bilder og dette er de du ble mest fornøyd med? 9079496[/snapback] Nei det er det ikke men dette er bildene fra ferien...... 9079521[/snapback] oki, slangebildet var litt kult, men blomsterbildet ga meg ingenting. 9079534[/snapback] Er litt ening med blomsterbildet, har studert det litt nå. Det er egentlig et ganske standar blomstebilde. Burde jeg bytte det ut? 9079559[/snapback] jeg skal ikke stoppe deg du har dessuten mulighet til å laste opp bilder her, imageshack er noe av det mest irriterende å åpne da det tar en evighet, og hvis man ikke har popupblokker så får man en popup i trynet. Endret 15. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg