GeirHH Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Egentlig hater jeg å lese bruksanvisninger, men har gjort et hederlig forsøk - mulig jeg har hoppet over noe. Problemet: Utgående og inngående anrop legger seg ikke til som info i mobilen. Hva skal jeg gjøre ? Endret 16. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Reset anropstelleren så pleier den å fungere som normalt. (altså slett alt som ligger der) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Det er ingen ting å slette, har aldri blitt registrert noe. Mulig jeg må ringe support. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har hatt et par kunder med samme problemet. De hadde riktignok K610, men da hjalp det med å trykke på "valg" (eller hva knappen heter) og så slette/tømme anropslisten. Har du prøvd? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 ....da hjalp det med å trykke på "valg" (eller hva knappen heter) og så slette/tømme anropslisten. Har du prøvd? 9079944[/snapback] Hah, se der, ja. Da fikk jeg det til å fungere. Takk for tipset ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå