Staalkontroll Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tirsdag hiver jeg mitt gravide kvinnfolk, telt, soveposer og laptopen i bilen og kjører ned til Lubeck Tyskland. I reddsel for og ikke ha husket alt spør jeg dere kloke forumslaver om hva jeg burde ha med? Til nå har jeg: Telt, soveposer, laptop, bærbar tv, tøy. Noe annet som kunne være nyttig? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kamera for å ta bilde av alle de utrolig kjedelige, dog imponerende bygningene i Lübeck. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Kamera for å ta bilde av alle de utrolig kjedelige, dog imponerende bygningene i Lübeck. 9079808[/snapback] Sant, skrevet ned på "listen" Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 * Penger * Pass/ID * Niste til å spise på veien. Blir dyrt å bare kjøpe bensinstasjonmat i lengden * En flaske vann eller annen væske til å drikke når du spiser nista. * Mobil * God musikk å høre på når du er lei av å høre på den gravide kvinnen du har ved din side. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 * Penger* Pass/ID * Niste til å spise på veien. Blir dyrt å bare kjøpe bensinstasjonmat i lengden * En flaske vann eller annen væske til å drikke når du spiser nista. * Mobil * God musikk å høre på når du er lei av å høre på den gravide kvinnen du har ved din side. 9080193[/snapback] Notert...... Mat blir det på veien uansett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå