Bjonski Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Mr. Olsen, det er nok ikke bare hos deg. Her virker bildet grovt/uskarpt. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 synes måsen er litt utbrennt, men kult bilde ellers, artig komposisjon Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, ørlite utbrent på nakken. Det ser mer utbrent ut når det er skalert ned enn på fullversjonen. Det skulle vel egentlig la seg forbedre det også, med litt av detaljene fra midten av brystet. Men, hva som skjer på/med Olsen & Hansens skjermer, kunne jeg tenkt meg å se.. Spesielt siden det "virker utrolig grovt". Skjønner ikke hva som gjør det. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, ørlite utbrent på nakken. Det ser mer utbrent ut når det er skalert ned enn på fullversjonen. Det skulle vel egentlig la seg forbedre det også, med litt av detaljene fra midten av brystet. Men, hva som skjer på/med Olsen & Hansens skjermer, kunne jeg tenkt meg å se.. Spesielt siden det "virker utrolig grovt". Skjønner ikke hva som gjør det. 9086980[/snapback] Har egentlig ikke peiling. Noe feil med skjermen kanskje? Bruker en Tiburon 19", har alltid funket som den skal. btw: det er nok Johansen, ikke Hansen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, ørlite utbrent på nakken. Det ser mer utbrent ut når det er skalert ned enn på fullversjonen. Det skulle vel egentlig la seg forbedre det også, med litt av detaljene fra midten av brystet. Men, hva som skjer på/med Olsen & Hansens skjermer, kunne jeg tenkt meg å se.. Spesielt siden det "virker utrolig grovt". Skjønner ikke hva som gjør det. 9086980[/snapback] prøv å legge ut orginalen Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Har kikket litt på de tre filene (teknisk), men finner ingenting unormalt ved noen av dem. Tenkte jeg kanskje hadde svirret borti "Progressive Scan" ved lagring. Da vil bildet i noen tilfeller, avhengig av overføringskapasitet og applikasjon, virke "grovt" (pikselert) før det bli mer og mer detaljert over 3-5 runder med innlasting. Det har jeg ikke gjort såvidt jeg kan se, og uansett så måtte nettleseren ha gitt opp å laste ned alle billed-dataene før bildet var ferdig lastet ned. Det skjønner jeg heller ikke hvorfor den skulle gjøre. Har lastet opp siste versjon en gang til, for å være sikker på at den er lagret som vanlig. Sorry Johansen, i farten leste jeg det som om du skulle ha brukt flere bokstaver fra et fornavn.. Men, det er nok ikke noe galt med skjermen din, for da hadde du nok sett fenomenet på andre bilder også. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Marius, kan du legge ut en skjermdump? Så jeg får se hvor gale det er - når jeg står opp i morgen..?! Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg likte definitivt best den siste versjonen med vinduet. Morsomt bilde med spennende farger og linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå