Zondre Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har en gamle nintendo som bare har antenne kontakt. Vet dere om er sted hvor jeg kan kjøpe en overgang slik at jeg kan putte den inn i rca (rød, gul og hvit) pluggene i tv'en? Takker for svar! Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du må i så fall skaffe en tuner med RCA utgang. Lenke til kommentar
Zondre Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Har du en link til en side hvor de selger dette? Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det funker ikke bare med en overgang, siden en antenneutgang gir ut helt andre signaler enn en RCA kontakt (som mest sannsynlig gir ut composit signaler). Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finn en videospiller, og bruk tuneren til å konvertere fra antennesignal til scart. Da kan man lett gjøre om fra scart til RCA. Hvorfor kan du ikke bare koble nintendoen direkte inn i antennekontakten på TVen? Det er jo det absolutt enkleste! Lenke til kommentar
nets Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finn en videospiller, og bruk tuneren til å konvertere fra antennesignal til scart. Da kan man lett gjøre om fra scart til RCA. Hvorfor kan du ikke bare koble nintendoen direkte inn i antennekontakten på TVen? Det er jo det absolutt enkleste! 9083170[/snapback] Ja, er jo slik den er lagd. Bare lag en egen 'Nintendo' kanal Lenke til kommentar
Zondre Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 til St Thicket Problemet er at jeg skal ha den i bilen og den spilleren har ikke antenneinngang. men jeg har en gammel videospiller, så jeg skal åpne den. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå