GeirGrusom Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har skrevet en forholdsvi grundig guide til C# Den går igjennom alle programmeringselementer i språket. Det hadde vært fint om andre vil kommentere, eller legge til saker og ting til dokumentet. Innføring i C# Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ser bra ut dette, Geir Du bør se over eksempelkoden din, en del variabelnavn som er feil, eks: int my var = 20; skulle vært int my_var = 20; Kunne kanskje vært en idé å spesifisere hvilken versjon av C# du lager guide for (mtp kommende versjon av C#) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hmmmm, sant, jeg skal dele den inn i litt mer spiselige kapitler også, og legge til mer eksempelkode edit! Aha! Wiki bytter ut _ med mellomrom Endret 17. juli 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ta også med hensikten/bruken/forskjellen med "reference keywords" som ref og out Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ta også med hensikten/bruken/forskjellen med "reference keywords" som ref og out 9089377[/snapback] Det ligger under Funksjoner, men jeg tror jeg må forklare det litt bedre :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå