orelse4054 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei Finnes det en måte å få enten IE, Opera eller Firefox til å automatisk gå inn på forskjellige nettsider når en starter nettleseren. Slik at en på en måte kommer rett inn på de sidene en pleier å lese på, ev. om dette går an, funker det også på sider som krever passord? Prøvde å søke men fant ingenting, og er heller ikke sikker om jeg plasserte tråden i rett forum. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vis det bare er snakk om 1side, så går det ann å bruke den hurtigknappen for "Hjem". Sempron Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Det er snakk om flere sider. Vist ikke er det jo bare å legge denne opp som hjemmeside. Håper helst at det finnes en mulighet til dette i Opera, vet det gjør det i IE Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ga inn pa de sidene du vil, lukk nettleseren. Volia der er de samme sidene. Evnt sa apner du alle sidene du vil, lager en Okt (Fil -> okter -> lagre denne okten) sa velger du at den okten skal apnes hver gang Opera apnes (Verktoy -> instillinger -> oppstart-dialogboksen) Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Supert! Var jo nesten så lett at jeg burde ha funnet det ut tidligere! Da ble jeg et hakk enda mer gladere i Opera Trengte ikke å gå tilbake på behandle økter heller. Kunne bare huke av "åpne disse fanene hver gang opera startes" Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis du ikke enda visste det; for a soke i en side. bare skriv inn .sokeord (altsa *punktum*sokeord) da finner du ordet sokeord i nettsiden. For a finne neste forkomst av sokeord, trykker du ctrl+g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå