EspenE Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Guttungen hart lekt med kameraet mitt i dag og det er morsomt å se at han ser verden med andre øyne enn mine. Dette var noe av resultatet etter at kameraet ble "tjuvlånt" mens far lå og dormet under VG..... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Dette likte eg, ser liksom skytinga fra skytterens side. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Må si meg enig med turnipkongen her. Et stilig bilde fra et barns øyne. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Han viser i alle fall et godt øye for motiver og intuitiv komposisjon. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Han viser i alle fall et godt øye for motiver og intuitiv komposisjon. 9079773[/snapback] Pene ord videresendt til poden :-) Skal se han ikke arver D50'n en vakker dag om ikke alt for lenge. Interessen hans er i allefall på topp så jeg lar han prøve og feile så mye han bare orker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå