kaffebryggare Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg bytta disse: Link Pc-komponentene mot nfs carbon. Var det en god byttehandel?? Jeg aner ingenting om kvaliteten på Nettverks, og skjermkortene, hjelp?? EDIT: Smileys og link Endret 17. juli 2007 av Bennythen00b Lenke til kommentar
provolone Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg bytta disse Pc-komponentene mot nfs carbon. Var det en god byttehandel??Jeg aner ingenting om kvaliteten på Nettverks, og skjermkortene, hjelp?? 9079189[/snapback] hadde jo vært fint å vite hvilke deler det er...... syns forsåvidt at carbon var rævdårligt, så mest sannsynligt ikkje Endret 15. juli 2007 av provolone Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg bytta disse Pc-komponentene mot nfs carbon. Var det en god byttehandel??Jeg aner ingenting om kvaliteten på Nettverks, og skjermkortene, hjelp?? 9079189[/snapback] hadde jo vært fint å vite hvilke deler det er...... syns forsåvidt at carbon var rævdårligt, så mest sannsynligt ikkje 9079208[/snapback] Jeg jobber med bildene og det var faktisk omvendt, jeg fikk delene og han fikk Spillet Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det ser ikke ut som noen "high-end" deler, men var vel en bra byttehandel så lenge du tror du ikke ville ha spilt NFS noe mer Jeg hadde gjort det for å si det slik.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva skal du med de PC delene? Jeg ville ikke gjort det ihvertfall. Jeg ville solgt NFS pa finn.no, og kjopt et billig PCI skjermkort fra komplett.no Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva skal du med de PC delene? Jeg ville ikke gjort det ihvertfall. Jeg ville solgt NFS pa finn.no, og kjopt et billig PCI skjermkort fra komplett.no 9079736[/snapback] Er jo alltids greit med et ekstra nettverkskort. Samme gjelder CDromene, men skjermkortet er det nok ikke mye vits i nei. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg synes delene ikke var verdt soppen i skoa mine en gang, men det er min mening. (Som stort sett baserer seg på at huset mitt flyter over av sånn som det der). Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Slike deler får man lett tak i gratis ja, en sen kveld utenfor Elkjøp f.eks. ^^ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hehe, enig befs. Det utstyret der hadde jeg nok ikke tatt om du hadde kastet det etter meg engang... Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 kort sagt; NEI! hvis jeg ikke tar feil så er skjermkortet et MØKK gammelt skjermkort som ikke duger til annet enn windows 98 eller dsl (damn small linux) cdrommene er ikke stort mye verdt heller, nfs carbon koster vel 500 kr elns? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hva skal du med 2 CD rom? Jeg ville ikke bytta spillet mot det, har det selv.. Ville lett tatt spillet Ikke det at det er så morsomt, har kommet igjennom det uansett så.. Jaja, han er sikkert fornøyd Nei herregud, løp å få spillet tilbake! Endret 15. juli 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har en eske full av feilbrente CD'er.. Bytte den mot TV'n din? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Den var nesten grov Steina, stakkars Bennythen00b. (Jeg slenger på et par tomme colabokser på Steinas tilbud) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har ikke så mye peiling på hardware hvis noen tror at jeg er dum, men tusen takk for alle tips, Gikk å bytta spillet tilbake i går kveld!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå