Gå til innhold

"Landskap" resultat av altfor mye tid til overs.


Anbefalte innlegg

merk: Jeg er ikke spesielt fornøyd med bildet, men legger det ut for å få synspunkter på hva som kan endres. venter på vidvinkel og mer spennende være før jeg drar tilbake til plassen og knipser skikkelige bilder.

 

Skulle sette sammen to bilder til pano, men kameraet bestemte seg for å ta to forskjellige innstillinger, så resultatet ble ikke bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes bildet ble bra jeg. Synes du har fått veldig mye ut av noe som egentlig bare er et bilde av vanlig norsk natur. Liker spesielt godt fargene på skogen. Klarer ikke helt sette fingeren på det men. :hmm: Ble litt maleriaktig på en måte.

 

Har vel ikke kunnskap til å hjelpe deg på noe som helst måte, men absolutt et godkjent bilde etter min mening :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes bildet ble bra jeg. Synes du har fått veldig mye ut av noe som egentlig bare er et bilde av vanlig norsk natur. Liker spesielt godt fargene på skogen. Klarer ikke helt sette fingeren på det men. :hmm: Ble litt maleriaktig på en måte.

 

Har vel ikke kunnskap til å hjelpe deg på noe som helst måte, men absolutt et godkjent bilde etter min mening :thumbup:

9079102[/snapback]

 

Den effekten er HDR. :)

Lenke til kommentar

Synes bildet ble ganske pent, med sine duse farger og lave kontrast. Det er en type bilde jeg aldri tar selv, men det er ok å se når andre får det til. Jeg liker måten det legger seg lag oppover bildet, og gir bildet flere gjennomgående linjer. Ellers så er det ikke min stil i det hele tatt, så det kan jo hende at jeg er helt på bærtur her.

Lenke til kommentar

Himmelen var fin syns jeg, ellers har du fått til fine farger på skogen. De øvrste halvdel er ok med fine horisontale linjer. Men totalt sett syns jeg ikke noe særlig om dette bildet, som Ragamuffin sier, er det for mye trær. Spesielt er forgrunnen rotete og trekker mye ned. Ragamuffins versjon var bedre, men fortsatt buskas til ve som trekker ned.

Lenke til kommentar

Buskasse til venstre er tatt med med vilje for å skape (Det jeg jeg synes) balanse.)

 

Så det ikke ser ut som om jeg står på en klippe, så får jeg med det som er nerme, halveis langt borte, og helt i det fjerne.

 

jeg syns pano kuttet ble for klaustrofobisk, men jeg har generelt sett aldri likt slike side-forhold.

 

:)

Lenke til kommentar
Les det med litt ironi i bakhodet du ;)

9083151[/snapback]

Da så, du må være forsiktig med skjult ironi på forum vet du, lett å la seg provosere;)

 

Forøvrig er jeg enig i at bildet er godt redigert men at forgrunnen gjerne kunne vært litt bedre. Kanskje om du gikk litt lavere/nærmere en av de tuene med blomster? Eller på en eller annen måte klarte å få inn en diagonal i bildet som skapte mer kontakt mellom forgrunn og bakgrunn.

Lenke til kommentar
Les det med litt ironi i bakhodet du ;)

9083151[/snapback]

Da så, du må være forsiktig med skjult ironi på forum vet du, lett å la seg provosere;)

 

Forøvrig er jeg enig i at bildet er godt redigert men at forgrunnen gjerne kunne vært litt bedre. Kanskje om du gikk litt lavere/nærmere en av de tuene med blomster? Eller på en eller annen måte klarte å få inn en diagonal i bildet som skapte mer kontakt mellom forgrunn og bakgrunn.

9084763[/snapback]

 

jeg tror nok han kjønte hva jeg mente med "bajas snakk" ;)

Lenke til kommentar
Les det med litt ironi i bakhodet du ;)

9083151[/snapback]

Da så, du må være forsiktig med skjult ironi på forum vet du, lett å la seg provosere;)

 

Forøvrig er jeg enig i at bildet er godt redigert men at forgrunnen gjerne kunne vært litt bedre. Kanskje om du gikk litt lavere/nærmere en av de tuene med blomster? Eller på en eller annen måte klarte å få inn en diagonal i bildet som skapte mer kontakt mellom forgrunn og bakgrunn.

9084763[/snapback]

 

jeg tror nok han kjønte hva jeg mente med "bajas snakk" ;)

9084771[/snapback]

 

alle vet at BS står for bullshit... altså du mener at han prater masse bullshit... er forresten helt enig med raga her.

Endret av Madusius
Lenke til kommentar
Les det med litt ironi i bakhodet du ;)

9083151[/snapback]

Da så, du må være forsiktig med skjult ironi på forum vet du, lett å la seg provosere;)

 

Forøvrig er jeg enig i at bildet er godt redigert men at forgrunnen gjerne kunne vært litt bedre. Kanskje om du gikk litt lavere/nærmere en av de tuene med blomster? Eller på en eller annen måte klarte å få inn en diagonal i bildet som skapte mer kontakt mellom forgrunn og bakgrunn.

9084763[/snapback]

 

jeg tror nok han kjønte hva jeg mente med "bajas snakk" ;)

9084771[/snapback]

 

alle vet at BS står for bullshit... altså du mener at han prater masse bullshit... er forresten helt enig med raga her.

9084872[/snapback]

 

BS fornorsket er bajas snakk.... Jeg skriver i 1.post at jeg ikke er fornøyd med bildet så hvorfor skal jeg ha noe imot det raga skriver?

 

om dere ikke så spøken får det være verst for dere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...