soldaten Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fant fram min gamle Doro personsøker som jeg brukte for ca åtte år siden. Er det noe mulighet til og få den aktivert igjen? Eller har nettverkene kuttet ut denne servicen? Takker på forhand! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Personsøkertjenesten i Norge ble lagt ned for flere år siden (tror det var slutt i 2002/2003 engang). Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Så pass ja. Tenkte ungen min kunne få den så jeg slapp og legge ut til en ny mobil. Jeg er billig skjønner du Må vel kjøpe telefon likevel :!: Er det noe annet man kan bruke personsøkeren for? Noe nyttige? Eller er den bare til og kastes? Takker for repliy'en! Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror ikke den er verdt materialet den er bygget av... Den er nok klar for søppeldynga. Husk EL-returordningen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så pass ja. Tenkte ungen min kunne få den så jeg slapp og legge ut til en ny mobil. Jeg er billig skjønner du Må vel kjøpe telefon likevel :!: Er det noe annet man kan bruke personsøkeren for? Noe nyttige? Eller er den bare til og kastes? Takker for repliy'en! 9079107[/snapback] Ta med deg ungen din til dyre veterenæren og få de til å merke ungen din med en digital chip..Så kan du se hvor ungen din er på pcen din..hehe Lenke til kommentar
soldaten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ta med deg ungen din til dyre veterenæren og få de til å merke ungen din med endigital chip..Så kan du se hvor ungen din er på pcen din..hehe 9082126[/snapback] Hehe, det har jeg faktisk tenkt på. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå