Wixe Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 http://www.asetek.com/default.asp?showPage...ion=1&menuID=-1 Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 vil jeg oppnå de samme overklokkingsresultatene om jeg kjøper dette settet og pakker d in i chieftec dragon kabinettet som om jeg hadde hatt et ordentlilig vapochil kabinett???? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 vil jeg oppnå de samme overklokkingsresultatene om jeg kjøper dette settet og pakker d in i chieftec dragon kabinettet som om jeg hadde hatt et ordentlilig vapochil kabinett???? Jepp, hvis du setter kondensatoren(den med viften på) helt nede i fronten hvor chieftec dragon har luftehull. Kondensatoren bruker luftehull i toppen på vapo-kabinettet. Så lenge viften får bra med luft så vil kompressoren fungere like bra! Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Kondensatoren bør plasseres over cpu (ifølge asetek) Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kondensatoren bør plasseres over cpu (ifølge asetek) Ok, da kan det bli et problem med luftflyt... Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 det er bare og lage et luftehull og sette på en fancy viftegrill så ser det fetere ut også og du får bedre lufting hvis du må sette den over cpu. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Wixe, vet du hva nick'et ditt betyr på tysk? Det er det som kommer ut av langemann etter at du har onan***... Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Wixe, vet du hva nick'et ditt betyr på tysk? Det er det som kommer ut av langemann etter at du har onan***... Snakker ikke mye med tyskere... (kan ikke tysk (doh)) Nicket er basert på mitt navn... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Wixe, vet du hva nick'et ditt betyr på tysk? Det er det som kommer ut av langemann etter at du har onan***... Snakker ikke mye med tyskere... (kan ikke tysk (doh)) Nicket er basert på mitt navn... Nei, det er det... Jeg er tysk, så jeg måtte bare si det For å live opp forumet litt lissom Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvor mye kommer det til å koste i norje a? Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Wixe, vet du hva nick'et ditt betyr på tysk? Det er det som kommer ut av langemann etter at du har onan***... Snakker ikke mye med tyskere... (kan ikke tysk (doh)) Nicket er basert på mitt navn... Nei, det er det... Jeg er tysk, så jeg måtte bare si det For å live opp forumet litt lissom Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 kuuuuult den skal jeg kjøpe til min chieftec , weeeeee 8) Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hvordan får jeg et bilde under navnet mitt? :-? Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Hvor mye kommer det til å koste i norje a? Vet ikke enda men du kan kun bestille den fra asetek sin webshop for øyeblikket, tror jeg må ha meg en tur til Danmark snart Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hehe, men hvordan kan jeg få et bilde under navnet mitt på forumet??? :-? :-? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hehe, men hvordan kan jeg få et bilde under navnet mitt på forumet??? :-? :-? profil, avatar Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 kuuuuult den skal jeg kjøpe til min chieftec , weeeeee 8) si ifra når du har fått den da, har samme kabinett som deg (umodda.) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hehe, men hvordan kan jeg få et bilde under navnet mitt på forumet??? :-? :-? Har du ikke litt stor avatar Sabbath? :google: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå