TrengerPC Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg skal kjøpe en ny bærbar pc, men sliter med å finne en som er god nok til prisen jeg vil ha den til. Skulle gjerne hatt minimalt disse spesifikasjonene og innhold: - 2Ghz x2 prossersor - 2Gb ram - 15'4" skjerm (1280x800) - 160 Gb HDD 5200rpm - Bluetooth - Vista Home premium - uintingrert Grafikkminne 256Mb - Wlan - optisk dvd-brenner Kan godt få med: -TV-tuner -IR -webcam -Mus -bærevæske PRISEN MÅ IKKE OVERSTIGE 11.000KR!! ---------------------------------------------------------------- Takk til alle som gir forslag til pc... weissnichtcomputer.bmp Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg skal kjøpe en ny bærbar pc, men sliter med å finne en som er god noktil prisen jeg vil ha den til. Skulle gjerne hatt minimalt disse spesifikasjonene og innhold: - 2Ghz x2 prossersor - 2Gb ram - 15'4" skjerm (1280x800) - 160 Gb HDD 5200rpm - Bluetooth - Vista Home premium - uintingrert Grafikkminne 256Mb - Wlan - optisk dvd-brenner Kan godt få med: -TV-tuner -IR -webcam -Mus -bærevæske PRISEN MÅ IKKE OVERSTIGE 11.000KR!! ---------------------------------------------------------------- Takk til alle som gir forslag til pc... 9078663[/snapback] Bare å sjekke Bærbare PC'er i prisguiden det da. enkelt å finne PC'er med slike Spesifikasjonene til den prisen. Men dårlig formulering da, du mener ikke "minimal" vøtt. Men minimum. Hehe.... Lenke til kommentar
TrengerPC Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Fant mange, men kun med max 1,8 prossersor... Ett egentlig urelevant spørsmål: Er 2GHZx2 nok til å takle Vista OS-et og Graftigere spill og programmer som Photoshop CS3, Oblivion og Dark Messiah, og sånne nye DirectX10 spill? (håper å kunne spille Fable 2, hvis det kommer til pc...) Eller bør jeg kanskje i tillegg kjøpe en gaming- stasjonær-pc til rundt 13.000+? (gidder ikke å kjøpe rådyr bærbar, sånn at jeg ikke tør å ta den med på reiser etc.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 jeg vil opplyse om at torvald har en arbeismessig tilknyttning til Multicom.... han tjener med andre ord penger på at du kjøer tingene dine derfra. jeg har slettet alle innleggene hans i denne tråden på grunn av brudd på rettningslinjenes §7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå