covah Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Svitsja innom The Hills her om dagen. Håper virkelig dette programmet er fake, for så ufattelig dumme går det vel ikke an å være i virkeligheten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva går det programmet ut på? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ivgJbtvrQ28 selv om dette er en parodi, så er det sånn den "ekte" serien er og. bare dritt, skjønner ikke at noen gidder å se på Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 The hills er ekte, kvalitetsdrama Noe av de kuleste som går på dramafronten. Og hovedpersonen Lauren er bare jævlig hot ;P Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Håper du er ironisk nå? Værre søppel har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Virker som en parodi av et prog. som gikk på Tv-Norge før. Husker ikke helt hva det heter. Endret 16. juli 2007 av Camron Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er jo en realityserie, men mye av det er selvfølgelig iscenesatt. En dårlig serie kan det alltids være, men jeg synes det er hysterisk morsomt, så mye drama for ofte meget små ting, jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 er det ikke noe lignende som går på MTV, laguna beach? jeg har alltid trodd at det bare var tull, og at de var utrolig dårlige skuespillere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det baserer seg jo på noen av de samme folka som var med i sesong 1 og 2 av Laguna Beach. Og nei, de er nok ikke skuespillere, det skal i alle fall være reality, men som sagt for å skape drama så er nok det meste mer eller mindre "fake" vil jeg tro. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 "Drama"? Idioti er nok et bedre dekkende uttrykk. Kan ikke fatte og begripe hvorfor folk ser på sånn søppel. Samme med feks. Hotel Cæsar. Menmen... dritt tiltrekker fluer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 er det ikke noe lignende som går på MTV, laguna beach? jeg har alltid trodd at det bare var tull, og at de var utrolig dårlige skuespillere. 9088927[/snapback] The Hills er serien om Lauren/LC fra Laguna Beach (ses 1/2 hovedsaklig) sitt liv på jakt etter motedrømmen.. Knall serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå