Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei! Har nettopp begynt på Overlord, kommet dit hvor hobbitprinsen skal kverkes. Problemet er det at han tar ut goblinene mine relativt fort og det ser ikke ut til at han tar skade da jeg slår han. Magi er jeg selvfølgelig tom for da jeg kaster ildkuler på han relativt med en gang. Tips til hvordan jeg får laget baconskiver av tølperen? Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 barre fortsett, han dør tilslutt. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 1. Angrip han i "stadie 1" med alt du har, men rett før han slår tilbake må du tilbake kalle alle minionse dine og la han angripe lufta. Når han reiser seg opp igjen gjør du det samme om og om igjen til han er ved ca 50%. 2. Han vill da si "food" og gå i "stadie 2" etter å ha spist litt. Nå vill han rulle mot deg som en bowling kule for å prøve å treffe deg. Dogde disse forsøkene , men husk at du må doge så tidlig at han ikke treffer noe av minionsene dine. Å være konstant på flyttefot funker best, synes jeg. Når han treffer veggen for 3 gang vill han stoppe opp litt. Nå angriper du han en kort stund med alt du har før han går over til å rulle igjen. Dodge til han har truffet veggen 3 ganger igjen og angrip igjen med alt du har en kort stund. Gjenta.... 3. Når du har tatt all healthen hans og han detter på gulvet er det bare å gå bort til han å slå han en gang med antihelten din. Ikke så veldig vanskelig når du ser angrip mønsteret til M. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Takker. Nå har jeg klart å glemme hvordan jeg kaller tilbake goblinene. Hvordan? Høyreklikke? Lenke til kommentar
Swimsuit Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 riktig, hold inne høyreklikk så kommer de tilbake Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 fikk alle untatt 1 minnion drept før han gikk inn i stadie 2 (han ble drept andre gang han rulla rudnt), men hadde ikke noe problem å ta han for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå