Alieu Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 hehe... er jo en fordel å ha gjort hjemmeleksa si så de ikke klarer å vippe deg av pinnen Lenke til kommentar
Duppsa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) I Elkjøp lærer man ting selv stort sett.... Tekniske spesifikasjoner får man utdelt for hver DM (annonse) som blir sendt ut.... der for man også info om en modell eller to ekstra som ikke er annonsert av en eller annen grunn. Produktkurs og salgskurs lærte jeg vaffal lite av... kunne stort sett det meste fra før. Endret 28. juli 2007 av Duppsa Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Beklager hvis jeg dumper denne tråden, er jo tross alt to uker kanskje? Men uansett skal jeg på gruppeintervju hos elkjøp i dag som fungerer som en slags idolrunde. Hvordan fungerer egentlig dette, og hva spør man faktisk etter? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Gruppeintervju faktisk - noe slikt kjenner jeg egentlig ikke til, så der må jeg melde pass . Les elkjøps kulturplakat og oppfør deg etter den, det er mitt beste tips! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da søskenbarnet mitt fikk jobb på Elkjøp, fikk han ikke noe spesiell kursing o.l. om produkter, men han tok med seg alt han fant av brosjyrer og bruksanvisninger hjem og pugget dem. Han ble veldig god på spørsmål som f.eks. "går det og det produktet an å koble sammen med produkt det og det?" osv. Han ble en veldig populær selger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Riktig, du blir den du jobber for å bli . Smart gjort av søskenbarnet ditt! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Takk, på vegne av ham Kommer til å følge hans eksempel om jeg havner i en lignende situasjon. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Gruppeintervju faktisk - noe slikt kjenner jeg egentlig ikke til, så der må jeg melde pass . Les elkjøps kulturplakat og oppfør deg etter den, det er mitt beste tips! 9271746[/snapback] Nå er jeg ferdig. Vi begynte som 30 stk og gikk først gjennom 5 minutters intervju. Så ble det 8-9 stk igjen til andre runde hvor det var 10 minutters intervju. Jeg kom videre i Idol runden og får svar om jeg får jobben i morra Hørtes gøy ut. Men.. Lav lønn, og dårlig at det ikke er tariffavtaler desverre. Jeg tjener jo mindre og mindre for hvert år pga kroneindeksen siden de holder den samme lønna hele tiden Endret 13. august 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jippi, jeg fikk jobben i Tele avdelingen i Fredrikstad. =D Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer! Og velkommen . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ble intervjuet av Elkjøp i Tromsø for noen uker siden med tanke på en lærlingstilling i butikkfaget. Det virker som de er ganske opptatt av personlig væremåte, og ikke karakterer, noe som etter min mening er veldig bra. Desverre kunne de ikke ta inn lærling med det første. Lenke til kommentar
ponnien Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kva er timeslønna på elkjøp? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det kommer ann på hvor flink du er . Den er helt gjennomsnittlig i forhold til handel og kontor-tariff, de følger den selv om du ikke er fagorganisert eller noe som ansatt i elkjøp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå