Morthez Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei, Lurer litt på om det er noen som arranger kurs på 3dsmax i norge. kan det helt elementære. og skulle likt å kunne mye mer. kurset kan gjærne innholde: -Rendring -bruk av reactors -bruk av raytracer -character modling -og alt annet av interesse. Hilsen en ivri 3ds entusiast/bruker Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vet ikke om det er noe bra, men Noroff har en 3d linje av noe slik, ikke kurs men. Ellers er jo ikke 3dsmax det mest vanskeligste å lære seg (bare umulig å mestre ) og man kommer langt med lite, om du ikke finner noe kurs så anbefaler jeg http://3dtotal.com/ og forumene. Der kan du se WIP's fra andre folk, både gode og dårlige. Mye å lære seg i alle fall Ellers om du har lyst til å lage noe kjøretøy (er andre ting der også, men for det meste biler) så er http://the-blueprints.com/ et veldig kjekt sted for å hente blueprints, som gjør alt så mye enklere (er også tutorial på hvordan sette de opp der også) Håper det hjalp litt ^^; Lenke til kommentar
Morthez Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hjalp litt det ja: P Noroff virka bra, hadde akkuratt det jeg ville gå så vi får se når jeg blir ferdig på IKT til våren igjen:) Tusen takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Man lærer mye på egenhånd... Man kan ikke lære å bli god, det kommer av erfaring... Jeg bruker www.maxforums.org mye... Ett bra forum om 3ds max... Og ikke minst masse bra folk. Mye humor i forumet.. Angående Noroff har jeg hørt mye. Det koster flesk, og er mange som er missfornøyde med hva de egentlig får igjen for det. Selvfølgelig, det er lettere å lære når du henger med 30 andre som også driver med 3ds max, for i min situasjon er jeg den eneste jeg kjenner som driver med det:P Spør litt rundt, og ikke minst se gjennom tutorials for å lære teknikkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå