mr. maggie Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei. hva er best?? jeg vet at nokia har mye problemer med skade, men se bort fra det... er egentlig 3510i en bra telefon?? kan man ta opp lyd på den?? eller burde jeg kjæpe c55?? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg c55. (3 dager siden). Er storfornøyd med den. Kjenner ei som har 3510. Hun synes dekselet har blitt litt slarkete, men er ellers fornøyd. Gøy å ta opp egne lyder og slikt Jeg kjøpte min på Startit.no for 1495,- (fikk -100,- siden det var den siste de hadde igjen?) Dessuten er jo designet til c55 stilig... fine former og oransje bakgrunnslys på display og taster. Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har også kjøpt meg C55 og er veldig fornøyd. Den er jo liten ( 80g ) samtidig som den er ganske full av funksjoner mangler vel bare farge display iforhold til 3510i. Dessuten kan man jo taopp lyder med C55, det er moro det . En ting til, logoer og slike ting er tilgjengelig på club-siemens wap sider og de er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå