Osien Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hei, trenger å vite hva slags kabler/ledningen man må ha for å se TV på min 3M S10 Projector! Har en RGB kabel som jeg kobler fra min laptop og til projectoren for å få inn bildet fra laptopen som går helt fint, men som sagt trenger jeg og vite hva slags kabel jeg trenger for å få inn TV! http://www.nettdata.no/catalog/product_inf...47ac9438c3eb9dc passer denne såkalte TV Tuner bokser (switchboks) til min Projector ? ikke noe stress med å få inn TV kanaler på projectoren og lerretet når jeg har denne boksen ? På forhånd takk Endret 15. juli 2007 av Osien Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det står i linken du postet: Kun 1 kabel opp til projektoren. (VGA-kabel) Så ja, du kan bruk den. Husk at dette kun er en tuner for vanlige analoge TV-signaler, så hvis du har f.eks. parabol eller kabel med tuner bruker du heller tuneren du allerede har. Et annet alternativ er enheter som videospillere og DVD-opptakere, som har tuner for analoge signaler som du også kan bruke. Lenke til kommentar
Osien Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Det står i linken du postet: Kun 1 kabel opp til projektoren. (VGA-kabel) Så ja, du kan bruk den. Husk at dette kun er en tuner for vanlige analoge TV-signaler, så hvis du har f.eks. parabol eller kabel med tuner bruker du heller tuneren du allerede har. Et annet alternativ er enheter som videospillere og DVD-opptakere, som har tuner for analoge signaler som du også kan bruke. 9085754[/snapback] Takk for svar Men når man vil for eksempelvil spille playstation på dette, hvordan går man frem da ? har så lite mulig peiling på slike ting! Poenget er at jeg vil se TV, se DVD, spille og koble dataen til denne projektoren! hva trenger jeg av utstyr ? på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå