Hallomann Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg nytt skjermkort : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327407 Skjermkort vifta går på 1600 RPM , altså 60% Hvordan kan jeg øke hastigheten på vifta til 100% ? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Den justerer seg selv, når kortet blir varmt nok vil vifta stille seg opp. Det finnes program for å manuelt justere dette, uten at jeg helt skjønner hvorfor du vil ha vifta på full guff uten at det er nødvendig. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Den justerer seg selv, når kortet blir varmt nok vil vifta stille seg opp. Det finnes program for å manuelt justere dette, uten at jeg helt skjønner hvorfor du vil ha vifta på full guff uten at det er nødvendig. 9078377[/snapback] Åja, Vet du hva det progammer heter? Er litt opptatt av tempraturen , kanskje litt for mye:P Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Rivatuner Download Edit: La til link Endret 15. juli 2007 av Ascubal Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Supert! TakkTakk Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ved skrivebordsbruk går viften på kortet med 1600 rpm. Jeg stiller samme spørsmål som Filla: Hva skal du justere hastigheten for? Selv bruker jeg også Rivatuner på mitt 8800GTS, men ser ikke vitsen med å hverken øke eller senke hastigheten ved vanlig bruk. Kortet mitt holder helt fin temperatur ved vanlig bruk, ca 52 grader. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Han sa jo at han var ganske opptatt av temperaturer, derfor vil han øke viftehastigheten.. Hvis jeg forstod riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå