Uderzo Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg har slitt med laber ytelse i det siste. Gamle spill går kjempe fint men alle nye spill går skikkelig dårlig. Får f.eks 15 fps gjennomsnittlig på medium settings i World in conflict (1680x1050). Jeg skulle jo tro at det skulle gå bedre enn det med min hardware? Asus A8N-SLI Deluxe (939) AMD Athlon 64 X2 4600+ OCZ 2048MB Platinum Edition Asus Geforce 8800GTX OS: Vista Business Jeg klikket litt rundt omkring da jeg fikk øye på dette. Hvorfor står det x8 der? Hovedkortet har 2 x16 slotter. Vet ikke hvor mye dette har si for ytelsen. Men kan det være en forklaring på mine ytelse problemer? Takker på forhånd for alle tips Endret 15. juli 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Har du overklokket cpuen? Eg måtte sette opp North Bridge volten i bios for at PCI-E ikke skulle bli strupet på ytelsen. Ingen anelse hvorfor men du kan no prøv (Kun når eg øverklokker) Endret 15. juli 2007 av Innokentij Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Har du overklokket cpuen? Eg måtte sette opp North Bridge volten i bios for at PCI-E ikke skulle bli strupet på ytelsen. Ingen anelse hvorfor men du kan no prøv (Kun når eg øverklokker) 9078338[/snapback] Har ikke overklokket cpuen. Men jeg kan sjekke hva den står på i bios. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ohh oh en ting til, har du koblet til ekstra strøm på det? Skal ver x2 kontakter for 6 pins hvis eg ikke husker feil? Kan noen bekrefte så har kortet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ohh oh en ting til, har du koblet til ekstra strøm på det? Skal ver x2 kontakter for 6 pins hvis eg ikke husker feil? Kan noen bekrefte så har kortet? 9078537[/snapback] Begge kontaktene er plugget i. Fant forresten ikke northbridge volten i bios. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Problemet er løst Det var EZ Selector kortet på hovedkortet som satt feil. Var innstilt på dual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå