Gå til innhold

Overklokke Abit Siluro ti4200 128mb OTES

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet dette kortet? En venn av meg har kjøp det, han er ikke noe overklokkings guru og jeg bor så langt unna at det blir vanskelig for meg å komme og hjelpe han. :-? vifta bråker noe siiiiiinsykt! men overklokkingen skal være veldig tøyelig... igjen, er det noen som har testet dette kortet???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jeg har vel klokket litt på det....har "Avåtil" fått det opp i 315@615 standard 275@550 jeg er ganske fornøyd...gikk fra et Palit Daytona GeForce 3 Ti 200 128Mb ddr-ram med en 3DMark 2001se Pro score på rundt 7300 til 9931 med 41.09 driverne...er i fasen hvor jeg leter etter den beste settingsen for både HK og GPU....hadde håpet å passere 10000 snart...Vifta bråker jamen ikke sinnsykt syns jeg...hadde litt problemer i windovs med kortet...så med litt luring + diverse Bios settings blei det bra...koplet også powerkorden til GPU vifta til HK i tilfelle det kunn ha noe å si...går iallefall bra nå...eneste jeg angrer på er at jeg ikke venta litt til ..da hadde jeg kjøpt det med x8 AGP og 128mb ram...men men :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...