archanios Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Et litt klisjeaktig bilde? Ganske godt fornøgd med det likevel. Solnedgangar er ofte ikkje så veldig spennande, men sola var ganske utrulig når vi var ute på denne turen og eg måtte ta tolmodigheita til hjelp for å vente inn klassekameraten på rett plass i bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kva syns du? Exif: Canon PowerShot S2IS 1/125 F8.0 Usikker på brennvidde Handholdt Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Et fantastisk bilde! Her har jeg rett og slett lite å utsette på. Det måtte isåfall vært at jeg skulle ha likt om forgrunnen var litt lysere. Det er kanskje litt støy i bildet også? Men slikt må man forvente med et kompaktkamera. Strålende Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Et fantastisk bilde! Her har jeg rett og slett lite å utsette på. Det måtte isåfall vært at jeg skulle ha likt om forgrunnen var litt lysere. Det er kanskje litt støy i bildet også? Men slikt må man forvente med et kompaktkamera. Strålende 9078218[/snapback] Takk. Du ser ikkje støy på print i A3 format. har nok med komprimeringa trur eg. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kjempe bra! En ting du kan gjøre er å kutte bort det lyse helt øverst for å skape en annen atmosfære. Men det kan være versjon nr2, fordi den originale er super ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå