Gå til innhold

Costum Firmware v3.51 M33 (Med Easy Innstallerer)

Anixion

Anbefalte innlegg

Noen russiske hackere med navnet Team M33 har gitt ut CFW v3.51 M33 til PSP. På samme måte som Dark AleX så er dette en firmware med Sony's firmware og 1.5, så du har muligheter til homebrew og Sony sin nye firmware osv. Noen av muligheter du kan gjøre med dette er:

- Alle funksjonene som Sony's offisielle 3.51 firmware

- Mulighet til å sette opp CPU hastighet på PSP

- Recovery mode

- Multi-region

- Forandre ikoner og theme og mer

- Mulighet å kjøre ISO/CSO, homebrew og PS1-iso.

- Mulighet til å kjøre UMD som trenger 3.51 fw. på PSP

- Homebrew mulighet

Jeg har ikke sett noen easy oppgraderer til 3.51 M33 ennå, så dere får følge guiden jeg har laget nede som er skrevet om fra readme.

Merk: Om du oppgraderer så skriver det til flashen, så det er mulighet for brick, men sjansen er fortsatt liten om du gjør alt riktig. De fleste som bricker sin PSP er folk som ikke har lest readme nøye nok, og gjør ting feil.

----------------------------------------

Hvordan oppgradere til CFW v3.51 M33

Pass på at du har over 75% igjen av batteriet før du starter!

Om du har 1.5

Last ned 3.51 M33 Easy Innstall for 1.5

Om du har SE eller OE

Last ned 3.51 M33 Easy Innstall for SE/OE

3.51 WiFi Fix (Etter du har innstalert 3.51 M33)

Last ned 3.51 M33 Wifi Fix

Siden dette er ganske nytt, så kan det være ganske mange bugs, jeg vil selv vente med å oppgradere til de har rettet på bugs og fått testet skikkelig (:

Endret av Uylum2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at noen fortsetter der DAX slapp :)

På qj.net sto det:

"the firmware also allows direct launching of ISOs/CSOs, homebrews, and PS1 images."

Vil det si at man kan kjøre PS1 spill rett fra ISO eller er det fortsatt nødvendig å konvertere til pbp? Regner med at man fortsatt må konvertere, men ble litt nyskjerrig :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis det går ann å loade direkte fra .iso, tar jo spillene mye større plass... Uansett, bra noen tar over! Men det er fremdeles få som har prøvd denne...

EDIT: Har lest igjennom utrolig mange comments til den firmwaren der, og det er mange som har prøvd den. Utrolig mange er fornøyd, og sier at det er akkurat det samme som OE firmwarene til Dark_Alex. Noen har fått litt problemer med memorysticken, PSP'n fryser her og der osv. Men tipper en reinstall funker for dem! :D

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Det der kunne du ha tatt i stickyen marvol.

Men uansett, når vi først er i gang.. :p

Har den fungert før? Er routeren i gang? Gir den ut internettsignaler? Sjekk om du har riktige innstillinger. DHCP er jo selvsagt å foretrekke på routeren, da du bare lar den sette opp PSP'ns ip adresser og det der selv.

Lenke til kommentar

Oppgrader til 3.51 M33 og patch opp til M33-6. Funker ikke dette kan du vel egentlig like gjerne gå tilbake til 3.30 en liten stund til. Jeg vet ikke? ^^

EDIT: Hørt at det skal være et problem eller to med trådløs i 3.40 :) Det er iallefall det i upatcha 3.51 M33.

Endret av norman
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt om noen problemer med WiFi i 3.40OE? Dessuten tror jeg marvol har satt opp instillingene feil. For jeg kommer fint inn på mitt nettverk, og har ikke hørt om noen problemer med det... :hmm:

marvol, har du kryptert nettverk? 3.30 og 3.40 OE skal være helt like på dette området, så jeg tror ikke det er firmwaren sin skyld.. Men man kan jo aldri vite! :)

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt ny psp å lurer på hva jeg må gjøre for å kunne legge inn spill på minnekorte..

På system information står det : System software 3.40

Er det forskjell på 3.40 SE / OE å bare 3.40?

Er det bare å laste ned 3.51 M33 Easy Innstall for SE/OE??

Lenke til kommentar

Du burde ta en titt i stickyen i denne delen av forumet! :) Står en del nyttig der!

Men, for å gjøre det enklere for deg så svarer jeg:

SE firmware er en eldre OE firmware. Så, før het det SE, istedet for OE.

Forskjellen mellom OE, og vanlig firmware som bare 3.40, er at du kan kjøre homebrew ++ (mer detaljert i stickyen)

Du kan ikke bare laste ned 3.51 M33 firmwaren. Du må først downgrade til 1.5, før du kan installere denne. Hvordan? Det står også i stickyen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...