Gå til innhold

Asus P4PE eller Granite Bay??

Pantheon

Anbefalte innlegg

Hmm, nå sliter jeg med å finne ut hva jeg skal bestille her..

Skal ihvertfall ha en 2.53MHz P4. Hvilken av de nevnte hovedkort vil gi mest ytelse ved maksimal overklokking med boxedvifta!?? Sammen med f.eks. 512MB Corsair XMS3500...

Tror vel at jeg kommer ganske langt med PE kortet, og da blir jo pakkeprisen endel billigere også..

Kom med fornuftige forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha Asus P4G8X DeLuxe med Dual DDR. Du får dobbel minnehastighet, - men må ha to brikker da.

Jeg skal kjøre kortet med to DDR-PC3200 brikker, - men det nesten "overkill", - du får kanskje ikke DDR-PC400 ytelse likevel. du kan ikke sammenlikne de to kortene du tenker på med hensyn til minneytelse. Du må ha Dual DDR om du har budsjett til det.

Men jeg mener jo også et du bør kjøpe P4-2,66, - den har garantert den nyeste steppingen som heter C1, - og kun om du får C1-stepping vil jeg anbefale deg P4.2,53 i dag som du har C1 tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Men jeg mener jo også et du bør kjøpe P4-2,66, - den har garantert den nyeste steppingen som heter C1, - og kun om du får C1-stepping vil jeg anbefale deg P4.2,53 i dag som du har C1 tilgjengelig.

Hva er C1-stepping da?? Hva er fordelen med dette?

Lenke til kommentar

Hva er C1-stepping da?? Hva er fordelen med dette?

c1 klarer å klokkes høyere med.

personlig syns jeg gb er opskryt og ikke verdt nesten dobbelt så mye enn et pe kort.

for det første ytelse forskjelen er minimal og overklokkingen dårligere enn på pe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...