Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vist jeg mot alle odds hadde klart å gi pcen statisk ip og åpne en port (eller hva det nå kalles), ville det hjelpe noe særlig på nedlastninger med bitTorrent programmer? 9085919[/snapback] Det vil hjelpe på hastigheten fordi du da kan 'kommunisere' med de du skal dele fragmenter med. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Vist jeg mot alle odds hadde klart å gi pcen statisk ip og åpne en port (eller hva det nå kalles), ville det hjelpe noe særlig på nedlastninger med bitTorrent programmer? 9085919[/snapback] Det vil hjelpe på hastigheten fordi du da kan 'kommunisere' med de du skal dele fragmenter med. 9086103[/snapback] Men jeg kan jo laste ned ting nå. "Kommuniserer" jeg ikke med dem nå da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du kommuniserer med de som har åpne porter. Ikke med de som har lukkede. (ja det finnes mange). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå