LasseGL Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg vannkjølingssett isteden for vanlige vifter. Vannkjølingssettet skal være komplett, og skal inneholde slik av det kjøler Harddisk (har to stykk harddisk), Skjermkort, Minne og CPU. Har nesten ingen kunnskap på dette omårdet, og ville derfor være veldig takknemlig hvis du/dere gir meg priser på diverse Komplett vannkjølingssett, og hvor jeg kan få kjøpt dette (Helst i hardware's Prisguide-form). Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis du ikke skal ekstrem-klokke, så er Zalman sin Reserator-serie (og maseser av tilbehør som disk, minne og GPU-kjølere) en god start. Enkel å montere, nesten ingen vedlikehold trengs, og siden alt er passivt er det musestille. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Hvis du ikke skal ekstrem-klokke, så er Zalman sin Reserator-serie (og maseser av tilbehør som disk, minne og GPU-kjølere) en god start. Enkel å montere, nesten ingen vedlikehold trengs, og siden alt er passivt er det musestille. 9077403[/snapback] Takk for svar. Men det finnes utrolig mange alternativer innenfor Reserator-serien. Ser i prisguide'en til Hw og ser da at det ikke står beskrevet at det vannkjøling til minnet og harddisken. står kun til CPU, GPU, Northbridge-blokk (hva nå enn det er?), Flowmeter (?). Er ikke akkurat ekstrem overklokker, er ikke engang sikker på om jeg skal overklokke, har en firekjerned CPU, så tror jeg ikke har altfor stort utbytte av det. Men hva trengs egentlig av vedlikehold av et vannkjølings-sett? (utenom da å se at det er nok vann og slik spesiell væske?). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Fortsett spørsmål ang hvordan dette virker her Her er FAQ'n ang vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå