Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Synes du tomatketchup smaker tomat?

Synes du tomat ketchup smaker tomat?  

368 stemmer

1. 1. Synes du tomat ketchup smaker tomat?

• Ja
      24
    • Nei
      300
    • Bryr meg ikke
      44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Ketchup smaker mye verre enn tomat. Sistnevnte kan faktisk være godt på pizza og lignende, men ketchup duger ikke til noe.

Lenke til kommentar

Er ketchup av nesten bare tomat? Ketchup er og forblir min livsrett, det er nesten som jeg har middag på ketchup og ikke omvendt, men jeg kan ikke fordra tomater eller andre grønnsaker. Tror det har noe med at ketchupen er flytende, hvor jeg ikke kan kjenne "skallet" og hardheten som man kjenner når man spiser en tomat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når har det seg vel sånn at tomatketchup faktisk inneholder tomat, pølsesennep inneholder vel ikke pølse? Tror det heller måtte vært smaker pølsesennep pølse.

9292190[/snapback]

Rekesalat inneholder reker.

Italiensk salat inneholder altså da Italienere i følge deg?

Du forstår sikkert at det heter pølsesennep fordi den er mild og beregnet på pølser.

Lenke til kommentar

sitter faktisk å spiser grandiosa med ketchup på nå... heinz selvfølgelig, jeg syns faktisk idun smaker drit.. likte det da jeg var liten, men etter noen år på heinz blir jeg faktisk nesten dårlig av idun... syns rett og slett det smaker ren drit... og så har det falsk og rar konsistens...

men som svar på spørsmålet: jeg kan faktisk tro på at det er tomater i heinz, men det virker for meg som at idun faktisk bare er laget av tilsetnings-stoffer... silikon og rødfarge eller noe sånt...

og så syns jeg forresten at det er rart at ingen reagerer på at det ikke er noen som helst form for forsegling på idunflasken.. jeg kan gå inn i butikken, dryppe noe på alle idunflaskene (apeurin, aidsinfisert blod eller lignende), gå ut igjen, og ingen vil kunne se om jeg har vært oppi flaskene...

og så lurer jeg litt på: tomat-ketchup... kan man kalle sennep for sennep-ketchup? sennepen skal for øvrig være sterk... bod-sennep er bra.. men siden dere sier pølse-sennep er beregnet på pølser.. hvordan forklarer man bod-sennep?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...