Gå til innhold

TV til bruk med PC(film, serier), og PS3

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg kjørt avis hver natt denne måneden som en ekstra inntekt, og tenkte jeg skulle smelle til med en PS3 og en LCD TV når lønninga kommer :)

Bruksområdene til TV'n vil være film og serier mens den er tilkoblet PC, PS3 spilling og selvsagt vanlig tv titting. Har målt litt på plassen jeg har tenkt til å ha TV'n, og funnet ut at det er en 32" jeg går for med hensyn til plass. Når det gjelder pris ønsker jeg å bruke en 6-7 tusen, og skal jeg være ærlig har jeg mest lyst på en LG, da jeg kjenner flere som har dette merket og syns de ser ålreite ut. Er selvsagt åpen for tips og overtalelser :!:

Den modellen jeg har sett litt på er LG 32LC2R

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319033

Da jeg ikke har satt meg helt inn i de forskjellige HD oppløsningene lurer jeg på om 720p som det står at den støtter er ålreit i kombinasjon med en PS3, eller om man har igjen veldig mye mer for å kjøpe en dyrere TV som kjører de høyeste oppløsningene.

Det var det jeg kunne komme på mens jeg sitter her og skriver. Hvis noen har erfaringer med denne TV'n på godt og vondt, vær så snill å skriv litt.

Marius

Endret av Marius88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...