archanios Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Torsdag 2. til laurdag 4. august går Lost Weekend av stabelen på Askøy utanfor Bergen. Program og informasjon om festivalen fins her. Er det mange som skal? Har vore tidligare osv? Mange rimelig bra band, om ikkje dei aller mest kjente. Og det er vel ikkje å legge skjul på at det skal bli godt med en skikkelig fest i skillet mellom militæret og studier. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjøpte helgepass i dag og drar sammen med en venninne. Har ikke vært der før, men har hørt mye bra. Gleder meg spesielt til torsdag med Big Bang Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jepp trur Bigbang blir nydelig. Dei og Thomas Dybdahl gledar eg meg veldig til, men der er mykje anna som er ganske bra også, så regnar med at det blir ei bra helg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Selv om været ser litt ymse ut. Lørdag ser ut til å bli herlig, smått med regn på fredag og bare regn på torsdag. Men vi overlever vel Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vurderte det sterkt siden Major Parkinson skal spille, men er dessverre ikke i Bergen til helgen. Anbefaler alle som skal på Lost Weekend å sjekke dem. Major Parkinson er muligens/sannsynligvis det neste store innen norsk rock, og da er det artig å kunne si at man var på konsert med dem før de ble skikkelig store Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja, Major Parkinson er ganske genialt. Var på konsert på Hulen med de i vinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå