Keiseren av Grønland Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Final Fantasy VIII er dritbra. Like bra som sjuern. Alle anmmeldelser jeg leste fra den tiden ga utrolig bra poeng. Det er bare i ettertid at folk har en tendens til å si spillet var dårlig basert på et eller annet tull. Ser heller ikke poenget med å lese anmeldelser av 10 år gamle spill. Det er ikke aktuelt, spillet lages ikke lenger engang. Og stort sett alle som kjøpte det har rundet det og lest alle anmeldelser som betyr noe. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Han gjør det jo bare på tull, da. Han anmelder de spillene han mener er de verste av verstingene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ser dere når denne tråden ble laget?? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ser dere når denne tråden ble laget?? Min bursdag i fjor =D Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 FFVIII er vanvittig bra tidenes spill som ingenting annet kan måle seg med, men det var funny videos Kan du fortelle hva som er så bra? Har kun spilt FFX og etter det lille jeg så av FFX8 der er jeg ikke akkurat fristet til å prøve... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) FFVIII er vanvittig bra tidenes spill som ingenting annet kan måle seg med, men det var funny videos Kan du fortelle hva som er så bra? Har kun spilt FFX og etter det lille jeg så av FFX8 der er jeg ikke akkurat fristet til å prøve... Da er du ingen fan. Endret 12. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei er nok ikke noen fan, men ett par spørsmål. Hva i alle dager er poenget med gunblade? Kan den skyte på noen måte? Ett jeg egentlig ikke burde siden ikke utviklerne selv vet, når de har artilleri og maskingevær, hvorfor bruker så mange fortsatt sverd? (ser flere har det, spesielt når de skal leke normandie) Ellers, er historien noe bra? ut ifra de små klippene fra spoonyone(tar kritikken med endel salt siden han 'selger' på å hakke på ting) og de som står over så virker det ganske...platt. Halo greier seg uten noen storslått historie med dype intriger, men det gjør ikke ett RPG. Iallefall ikke hos meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nei er nok ikke noen fan, men ett par spørsmål. Hva i alle dager er poenget med gunblade? Kan den skyte på noen måte? Ett jeg egentlig ikke burde siden ikke utviklerne selv vet, når de har artilleri og maskingevær, hvorfor bruker så mange fortsatt sverd? (ser flere har det, spesielt når de skal leke normandie) Ellers, er historien noe bra? ut ifra de små klippene fra spoonyone(tar kritikken med endel salt siden han 'selger' på å hakke på ting) og de som står over så virker det ganske...platt. Halo greier seg uten noen storslått historie med dype intriger, men det gjør ikke ett RPG. Iallefall ikke hos meg. Ja,det kan du,viss du trykker R1 i riktig tidspunkt når du angriper så syter du med GunBlade'en samtidig som du treffer fienden. Og ja,historien er bra....sier ikke mer. Og syns du klippene eg linket til er PLATT??? oi.......... hahaha.... Og hvem er det du har sett som leker normandie?? Og Halo greier seg uten noen storslått historie,nå er ikke Halo ett RPG spill heller...og most important det er IKKE FF det blir som å sammenligne Fifa og Burnout,altså ingen sammenheng. Endret 12. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oki, da er sverdet helt greit. Har bare ikke sett noe anntydning til løp/munning. Ja, syns ikke klippene viste tegn på noen storslått historie. Intro'en og dansingen viser at det er en kjærlighets historie som er heilt greit, landingen og slossingen var greit. Normandie: landingsfartøy mot ei strand og folk blir sprengt mens de går av, første jeg tenker er Saving Private Ryan... Tja, jeg syns ikke ett spill skal automatisk være bra fordi det er i en viss serie med spill, hvert skal kunne stå på egne ben. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oki, da er sverdet helt greit. Har bare ikke sett noe anntydning til løp/munning.Ja, syns ikke klippene viste tegn på noen storslått historie. Intro'en og dansingen viser at det er en kjærlighets historie som er heilt greit, landingen og slossingen var greit. Normandie: landingsfartøy mot ei strand og folk blir sprengt mens de går av, første jeg tenker er Saving Private Ryan... Tja, jeg syns ikke ett spill skal automatisk være bra fordi det er i en viss serie med spill, hvert skal kunne stå på egne ben. Det er ett PS1 spill,hvor god grafikk tror du det er?? Joda,skal ikke være bra selv om det er i FF serien,men nå er det da sånn at mange av FF spillene er GODE på egenhånd,uansett om de tilhører FF serien eller ikke. Og at du henviser landingen,slossingen og dansen som greit tror eg viser litt at du har bestemt deg for å være kritisk til disse spillene uansett hvordan de blir utført. Og du sier "Oki, da er sverdet helt greit." betyr det at da har du liksom akseptert at ett sverd er med i ett spill og at det IKKE hadde vert ok viss det ikke hadde den skyte ability'en?? Virker som du finner ting å diskutere på bare for å diskutere her.... Og etter denne diskusjonen så drar eg jammen fram FF8 enda en gang Bye..... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må nevnes at historien i FFVIII er bedre en historien i FFX. Og spillet er absolut ikke dårlig. Som alle andre Square-Enix spill (nesten), så er spillet i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Til TurboLeif: Synes gunbladen VAR tøff jeg òg, når jeg spilte spillet de første gangene. Nå skjønner jeg ikke hva utviklerne tenkte på. SpoonyOne har en avslappet og grei humor synes jeg, til avveksling fra de fleste andre anmeldere på youtube og gametrailers. Noen ganger så virker det som han gjør seg veldig til for å få fram humoren, men jeg synes ikke han gjør dette i ff viii reviewen. Mennemen; det er min mening. Endret 13. juni 2008 av almazy Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Synes også AVGN er langt bedre, men han var god han her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå