Gå til innhold

SpoonyOne tar en titt på Final Fantasy VIII

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Anmeldelsene til SpoonyOne er dritmorsomme, og tør jeg påstå noe bedre enn AVGN sine? Er for øvrig veldig enig i det meste han sier ang. FFVIII-anmeldelsen. Det spillet er bare så ufattelig tåpelig.

Han har også lagt ut en ganske artig anmeldelse av X-Files-spillet til PS2. I tillegg har ha en en helt hysterisk morsom anmeldelse av Alone in the Dark-filmen på SpoonyOne Experiment.

Lenke til kommentar
Uansett, han er ikke langt unna AVGN vil jeg si.

9565692[/snapback]

Vil heller si han ligger to hakk over. Synes AVGN har tatt bæsj, tiss, promp-humoren litt for langt til at jeg egentlig får no' ut av det. Spoony tilbyr litt for oss mer ''sofistikerte'' seere.

Lenke til kommentar
Uansett, han er ikke langt unna AVGN vil jeg si.

9565692[/snapback]

Vil heller si han ligger to hakk over. Synes AVGN har tatt bæsj, tiss, promp-humoren litt for langt til at jeg egentlig får no' ut av det. Spoony tilbyr litt for oss mer ''sofistikerte'' seere.

9569031[/snapback]

Helt enig, synes personlig at Spoony er mange hakk over AVGN.

Lenke til kommentar

Synes dette var ganske billig humor jeg, dårlige vitser og billige punchlines (som egentlig ikke var noe serlig til punchlines). Var egentlig veldig ammatørmessig humor, som er på labre gay vitser og alt for mye "nerde" språk.. I det hele tatt uorginalt.

Så en som var veldig god.. Han hadde lagd noen animasjoner og hadde et helt fantastisk manus, tok bla Heavenly Sword demoen.. Husker ikke navnet men det var i det hele tatt orginalt og morsomt...

Lenke til kommentar
.........

Så en som var veldig god.. Han hadde lagd noen animasjoner og hadde et helt fantastisk manus, tok bla Heavenly Sword demoen.. Husker ikke navnet men det var i det hele tatt orginalt og morsomt...

9576764[/snapback]

Du tenker på Zero punctuation.

Er heller ikke enig i din vurdering av Spoony, du må i såfall hate AVGN hvis du syntes Spoony hadde billig humor.

Lenke til kommentar

Synes sponey er temmelig dårlig. AVGK er kanon morsom. Han kan snakke for seg, og nøler lite.

Spooney snakker som en unge, og bruker lydeffeker mens han forklarer. Videoen er svært dårlig kvalitet, og lyden er helt bånn....den varierer hele tiden opp og ned.

Han har tydelig sosiale problemer og vet ikke hvordan å beskrive ting han opplever.

Men men, smaken er som baken....delt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er enig i FFVIII-saken (jeg hater fortsatt det spillet fordi det var ulidelig kjedelig, tungvint og generelt sett dårlig skrudd sammen), og er delvis enig i det han sier om FFVII (jeg er riktignok uenig i at plottet er dårlig). AVGN er mer underholdende, vil jeg si.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg har "subscriba" SpoonyOne i lang tid nå, og hans ff viii review er hans høydepunkt i mine øyne.

Jeg elsker ff viii, men jeg skjønner godt at de poengene han drar fram er irritasjonsmomenter. Etter å ha spilt igjennom det utallige ganger så må jeg bare si at jeg er enig i drawkritikken, for fy f... så lei jeg er av den driten der.

Bortsett fra det er det småkommentarene gjennom hele ff viii reviewen som holder humoren gående. "Cid=Robin Williams", "Zell->Mentos" og "the SeeDmobile" :D . Tydelig at han har spilt spillet og bitt seg merke i noen veldig morsomme poenger.

AVGN er litt anderledes synes jeg, men ikke på en negativ måte. Jeg ser bare på AVGN og SpoonyOne av alle anmelderne på youtube. Playitbogart er jo fjerna. Misliker irategamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...