Keldon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Han har med sin humoristiske sans og glimt i øyet gjort en review av Final Fantasy VIII. Enjoy. Final Fantasy VIII Review (Part 4) Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) *slettet* Endret 8. januar 2009 av Keldon Lenke til kommentar
deusex Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Anmeldelsene til SpoonyOne er dritmorsomme, og tør jeg påstå noe bedre enn AVGN sine? Er for øvrig veldig enig i det meste han sier ang. FFVIII-anmeldelsen. Det spillet er bare så ufattelig tåpelig. Han har også lagt ut en ganske artig anmeldelse av X-Files-spillet til PS2. I tillegg har ha en en helt hysterisk morsom anmeldelse av Alone in the Dark-filmen på SpoonyOne Experiment. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fullt av spoilere her...! disse er ikke normale reviews for de som ikke skjønte det Lenke til kommentar
RevX Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Veldig enig angående cosplay. Det er bare ikke helt ...riktig Uansett, han er ikke langt unna AVGN vil jeg si. Veldig morsomme filmer. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) FFVIII er vanvittig bra tidenes spill som ingenting annet kan måle seg med, men det var funny videos Endret 24. september 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Likte også FFVIII, og Draw var en hvis endring i gameplay, men han overdriver litt angående kommandoen Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Uansett, han er ikke langt unna AVGN vil jeg si. 9565692[/snapback] Vil heller si han ligger to hakk over. Synes AVGN har tatt bæsj, tiss, promp-humoren litt for langt til at jeg egentlig får no' ut av det. Spoony tilbyr litt for oss mer ''sofistikerte'' seere. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Uansett, han er ikke langt unna AVGN vil jeg si. 9565692[/snapback] Vil heller si han ligger to hakk over. Synes AVGN har tatt bæsj, tiss, promp-humoren litt for langt til at jeg egentlig får no' ut av det. Spoony tilbyr litt for oss mer ''sofistikerte'' seere. 9569031[/snapback] Helt enig, synes personlig at Spoony er mange hakk over AVGN. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Elsker mange av spillene han rakker ned på, men utrolig moro=) Endret 25. september 2007 av P1ay Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Syntes AVGN er mye bedere, men han her er morsom han og. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synest AVGN er betre på det jamne (sjølv om den siste videoen hans ikkje var noko særleg). Når det gjeld FFVIII, er det favoritten min i Final Fantasy-serien (har spelt alle spela sidan FF6). Kay Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Synes dette var ganske billig humor jeg, dårlige vitser og billige punchlines (som egentlig ikke var noe serlig til punchlines). Var egentlig veldig ammatørmessig humor, som er på labre gay vitser og alt for mye "nerde" språk.. I det hele tatt uorginalt. Så en som var veldig god.. Han hadde lagd noen animasjoner og hadde et helt fantastisk manus, tok bla Heavenly Sword demoen.. Husker ikke navnet men det var i det hele tatt orginalt og morsomt... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ......... Så en som var veldig god.. Han hadde lagd noen animasjoner og hadde et helt fantastisk manus, tok bla Heavenly Sword demoen.. Husker ikke navnet men det var i det hele tatt orginalt og morsomt... 9576764[/snapback] Du tenker på Zero punctuation. Er heller ikke enig i din vurdering av Spoony, du må i såfall hate AVGN hvis du syntes Spoony hadde billig humor. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Synes sponey er temmelig dårlig. AVGK er kanon morsom. Han kan snakke for seg, og nøler lite. Spooney snakker som en unge, og bruker lydeffeker mens han forklarer. Videoen er svært dårlig kvalitet, og lyden er helt bånn....den varierer hele tiden opp og ned. Han har tydelig sosiale problemer og vet ikke hvordan å beskrive ting han opplever. Men men, smaken er som baken....delt. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det har jo kommet del 6 og 7 nå. Jeg syntes dette var kjempe morsomt husker også "Drawing" frustrasjonen... Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg er enig i FFVIII-saken (jeg hater fortsatt det spillet fordi det var ulidelig kjedelig, tungvint og generelt sett dårlig skrudd sammen), og er delvis enig i det han sier om FFVII (jeg er riktignok uenig i at plottet er dårlig). AVGN er mer underholdende, vil jeg si. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Haha, pokker så bra VII reviewen var Lenke til kommentar
almazy Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har "subscriba" SpoonyOne i lang tid nå, og hans ff viii review er hans høydepunkt i mine øyne. Jeg elsker ff viii, men jeg skjønner godt at de poengene han drar fram er irritasjonsmomenter. Etter å ha spilt igjennom det utallige ganger så må jeg bare si at jeg er enig i drawkritikken, for fy f... så lei jeg er av den driten der. Bortsett fra det er det småkommentarene gjennom hele ff viii reviewen som holder humoren gående. "Cid=Robin Williams", "Zell->Mentos" og "the SeeDmobile" . Tydelig at han har spilt spillet og bitt seg merke i noen veldig morsomme poenger. AVGN er litt anderledes synes jeg, men ikke på en negativ måte. Jeg ser bare på AVGN og SpoonyOne av alle anmelderne på youtube. Playitbogart er jo fjerna. Misliker irategamer. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Skjønner ikke helt klaginga på gunbladen, den er tøff og kommer alltid til å være tøff! Syns han bruker lang tid på å få frem vitsene og bruker ganske lang tid på hver vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå