Kaksa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hallo eg skulle gjerne ha kjøpt en printer, til foto og vanlig tekst. helst billig, den som er på tilbud på expert til 700kr? korleis den er, canon? patroner bør ikkje ver så dyre på printeren, greie å få pappa til å kjøpe en som ikkje er så dyr i drift men litt dyrare i innkjøp da... men billigast mogleg i forhald til pris. blekkskriver asso.. -Kim- Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Tror jeg ville valgt HP DJ5550 til 1 295,- på elkjøp. Fin til bilder.. Litt dyrt blekk.. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kjøp en billigprinter til 4-500,- Blekket koster like mye, kan like godt kjøpe ny printer hver gang du er tom for blekk Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hm.. Greit nok hvis man samler på printere og ikke skriver ut bilder Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Selg printeren etter bruk får halv pris uten blekk til noen dumme folk... Taper ikke noe penger på det Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Den er sikkert ganske morsom å demontere også Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Helt sikkert kjempegøy Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 har allerede demontert en printer, så no er eg lei.. men tanken er viss at det er en printer med god kvalitet og "billig" blekk så kan den lett kjøpast i staden for en med dyrt blekk.. husk at det ikkje bare er innkjøpsprisen på blekk men også kar masse som er i patronene og kar masse printeren brukar har vore veldig fornøyd med HP descjet 930c så eg vil gjerne ha en som er like bra/bedre -Kim- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp HP, alt annet er dritt etter det jeg har sett i 1200 klassen og nedover. HP er et sikkert valg, har canon :oops: , blekket tørker for fort så bildet får striper på tvers Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 hmm, det finnst nokon løsninger med printer/scanner i ett, er dei å anbefale? spesielle modeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå