Teds Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Heisann! Som emnetittelen sier; Hvilke tilkoblingsmuligheter har vi for bruk av headsett til PS3? Har et Steel 5H headsett med mikrofon, selvfølgelig er det mini-jack, noe jeg ikke har sett PS3 støtter. Så er det da enten Bluetooth og/eller USB som fungerer, og er det noen som har noen erfaringer på headsett til bruk for akkurat dette? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tillegsspørsmål fra meg: Er det mulig å bruke handsfree til mobiler? De bruker jo blåtann. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jepp! Jeg bruker et Jabra BT135, som egentlig er ment til mobiler. Fungerer som bare det. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Men det var som jeg skrev over da; Bluetooth og USB fungerer? Noen som har noen alternativer til et USB-headsett og/eller et bluetooth som er godt? Eller om det finnes et jack-til-USB adapter. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noen som har prøvd for eks Creative CB2530, bluetooth headset? Er sugen på et slik, men veit ikke om PS3'en finner den? Jeg skal ha et bluetooth headset for lydens skyld, ikke nødvendigvis for å bruke til chat. Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noen som har prøvd for eks Creative CB2530, bluetooth headset?Er sugen på et slik, men veit ikke om PS3'en finner den? Jeg skal ha et bluetooth headset for lydens skyld, ikke nødvendigvis for å bruke til chat. Noen som har noen erfaringer? 9081942[/snapback] Leste litt rundt omkring; med flere bluetooth enheter i nærheten av samme plass kan det bli forstyrrelser i lydbildet. Kontrollene til PS3 er vel bluetooth? Prisene på bluetooth-headsett er jo rimelig stive og for å kunne få et brukbart sett med mic bør man kanskje gå over til USB? Dere som har headsett til PS3, hvilket sett bruker dere!? Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 usb headsettet som fulgte med ps2 spillet socom virker helt greit.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er det noen som vet om Sony Ericsson headset funker, eller er disse faktisk låst til et mobilmerke? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tenker mer på digre "øretelefoner" som det heter på norsk. Digre, feite klokker, med konge lyd. Vil ha trådløse og oppladbare. Leste såvidt en test av Creatives trådløse bluetooth og de ble der omtalt med varme. Håper noen av dere har noen erfaring? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tenker mer på digre "øretelefoner" som det heter på norsk. Digre, feite klokker, med konge lyd. Vil ha trådløse og oppladbare. Leste såvidt en test av Creatives trådløse bluetooth og de ble der omtalt med varme. Håper noen av dere har noen erfaring? 9082506[/snapback] Det beste jeg har kommet over da (jobber med dette ) Er plantronics pulsar 590e . Dette er hodesett som er stereo med to "store" øre klokker .. og self. bluetooth KONGE lyd syntes nå jeg :-) Ikke så ille pris heller 899 ,- skal det ligge på de fleste steder .. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nice! Takk for tipset! Bare å finne en butikk jeg kan se på de i da. Sikkert en i Strømmensområdet eller no... Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vet at det er på en god del telekiosker ... hvis ikke kan de sikkert best. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 USB headsett trur jeg funker, hvertfall socom sitt som blir kjørt via usb. Bluetooth headsett fra tlf funker fint, fikk skaffet meg en logitech headsett og den er hvertfall tilkobla, men veit ikke om dem på andre siden hører meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå