Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som vet om Elkjip og Lefdal sin prisgaranti gjelder på dataprodukter som brennere og cd-r/dvd-r plater? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ja, det tror jeg. Det må imidlertid være en "vanlig" butikk, ikke nettbutikk. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ok, vet at det må være en vanlig butikk, Elkjip tar forresten over 100,- for Verbatim Dvd-r plater, de samme som Komplett tar 37,- for Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Stemmer det, du må bringe "beviser". Det lure disse butikkene gjør at de svært sjelden kjører _nøyaktig_ samme modellene av de merkene de alle selger. Ofte snakker man om nøyaktig samme produktet som man får merket på forskjellig måte. DVD spilleren min f.eks forekommer i tre versjoner NS305/NS310/NS315, ut fra specs er det ingen forskjell på dem bort sett fra navnet. Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Elkjøp og lefdals prisgaranti gjelder ALLE produkt. Prisgarantien er rettet mot lokale konkurrenter, det vil si at internettbutikker desverre er unnlatt fra prisgarantien. Forskjellig merking av varer er ikke av annen grunn enn at alle kjeder tar inn varene på forskjellige koder,og det er ikke Elkjøp som prøver bevisst å skille koder fra konkurenten. Prisgarantien til Elkjøp skal gjelde produkt som er like, det vil si at finner du samme produktet hos en konkurrent men den han forskjellig kode, er det bare å dokumentere specs så skal den gjelde. Lykke til! Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 bare ett lite tillegg kopiert fra http://www.elkjop.no 30 dagers prisgaranti. Elkjøp garanterer deg lave priser. Skulle du få kjøpt et produkt billigere hos en lokal butikk-konkurrent, innen 30 dager etter mottaksdatoen, vil vi betale deg hele prisdifferansen tilbake. Produktet skal være av samme merke og med tilsvarende spesifikasjoner. Husk å ta med kvittering. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Takkker for alle svar, uansett ikke så mange Verbatim dvd-r plater å velge mellom, så jeg får vel krangle litt med de i morgen. Ble nesten kasta ut av Computercity første gangen , og siden dengang så sjekker de prisene til Komplett hver gang jeg er der og skal kjøpe noe Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 bare til å lage ett lite helvete for de, følger de ikke det de garanterer for får de ta konsekvensene selv. Lykke til med kapringen av platene og evt brenner Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Leetune: Fin avartar du har Men desverre er det en slik regel om at avartarene skal være små Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har noen prøvd å sammenlikne med kompletts varehandel (dvs ikke nettbutikk)? I følge nettbutikken skal den ha nærmest tilsvarende priser som nettbutikken ( opptil 5% dyrere). Jeg var innom lefdal her forleden dag og kikket på ddr 2100 ram, den eneste brikka de hadde inne var en til kr 1100, dvs nesten det dobbelte av de priser som f.eks komplett, men også varehandelene til psdata opererer med.... Jeg mener at Lefdal har 150% pris garanti, det er mulig at jeg erindrer feil. Men, dersom ovenfor nevnte stemmer, vil det bety en meget behagelig pris... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Lefdal skryter på seg en prisgaranti på 150 % Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 lefdals 150% prisgaranti gjelder lokale konkurrenter. Dvs at du kan godt bruke komplett sine vanlige butikker, og gå til en lefdal butikk og kreve 150% prisgaranti,men du kan ikke komme med prisene til www.komplett.no det er ikke så vanskelig, og det burde være unødvendig å forklare flere ganger. Les på www.elkjop.no om tvil. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Hadde ikke regna med noe annet enn at det er Komplett sine butikkpriser som gjelder, er samme som med Computercity, det er butikkprisen som gjelder, samt at butikken faktisk kan levere varene der og da Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Leetrune: Litt for stor avatar men.... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 ComputerCity i Sandvika har tilsvarende garanti som Lefdal og Elkjøp, men på 110%, dvs. man får tilbake 10% av differansen. Det fungerer helt utmerket mot Komplett sine butikkpriser. Vi bare går inn på Komplett.no hos ComputerCity og ser hva det koster der. Komplett oppgir både butikkpris og webpris, så da er saken grei. Jeg har kjøpt mange småting på denne måten, f.eks. harddisker, kabler osv. Jeg har dog ikke prøvd det ut på Elkjøp og Lefdal. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 wipeout: jeg jobber på computercity, og kan bekrefte at det er butikkprisen til komplett data som vi oftest bruker prisgarantien mot. selv om det mest nærliggende hadde vært å kun bruke den mot ekjøp og lefdal, som ligger like ved, så brukes den også mot komplett data og iqdata i oslo. prøver å være så fleksible som mulig, men hvis en kunde kommer å sier at han kan hente varen på lageret til mpx i sandefjord og regner det som butikk, så må vi sette foten ned. vi har forresten verbatim dvd-r i 5 pack til 199, blir ikke så veldig mye dyrere enn komplett. at elkjøp/lefdal er dyre på dvd-r er jo ingen bombe, nye freshe produkter er de sene med å få ned i pris. man kan faktisk gjøre noen kupp hvis vi har en sinnsykt bra pris i forhold til dem, da lefdal har 150% prisgaranti. i fjor høst så kjøpte jeg en ipaq der, når jeg hadde fått ut pengene for prisgaratien så hadde jeg betalt 700 kroner for den :] btw...solgte den på qxl for 2000 rett etterpå Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Veggiss, var det du som solgte meg skjermen min?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Kjøpte forresten Sony dvd brenner og dvd plater på Computercity istad. Liker butikken Deres, i og med at jeg hater å parkere i Oslo Samt at Dere gir meg like gode/bedre betingelser enn komplett Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jassa jim, du henger her også ja bra at skjermen virker da, er keen på en selv lissom. sony brenneren er jo dødsfet da, vi har LANG venteliste på den. hehe men nå er det leggetid, må tidlig opp på jobb i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå