flopflop Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Bruker selv BitComet til å laste ned torrent-filer, og er ganske fornøyd med det. Men jeg registrerer at det folk stadig anbefaler andre klienter, men ser aldri argumenter for hvorfor de kommer med denne påstanden. Er det slik at noen klienter finner seeds og peers raskere enn andre og kan oppnå høyere nedlastingshastighet raskere, eller er det bare brukervennlighet og utforming som er forskjellig mellom de ulike klientene? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 jeg bruker µTorrent og synes det er en grei klient. Den har akkurat de instillingene jeg trenger og den bruker lite resurser. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er forkjell i resursbruk. Fks Azurus brukte rundt 80MB minne, men da jeg installerte µTorrent brukte det bare 10MB. Alle klientene kan vel oppnå samme hastighet, men de mer avanserte har mer instillinger å leke seg med. Der i blant bedre prioriterings instillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har et eksempel fra i går jeg og min far satt akkurat samme fil på nedlasting, han bruker BitLord jeg bruker µTorrent. Innen filen min var ferdig å laste ned hadde ikke hans begynt en gang, altså han fannt ingen seedere/peers. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Var i grunn noe sånt jeg håpet på å finne Irriterer meg av og til når den bruker lang tid på å finne seeds og da lurer jeg på om det finnes programmer som gjør dette raskere.. men dersom du og din far sitter på samme linje kan vel det også ha noe å si? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hos meg stopper nesten alt annen internett trafikk opp når µTorrent er i gang, Men jeg bruker µTorrent fordi Azureus hadde en lei tendens til å bare avslutte uten advarsel. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Og jeg har issues med uTorrent Sier fra når jeg starter det at det ikke liker Nvidia Firewall, men det er sjelden prob med det. Derimot kræsjer det ofte pga. NOD32 Internet Monitor (antivirus). Noen ganger har jeg ikke prob med dette og andre ganger kan ikke uT stå mer en et par min før det kræsjer. Lenke til kommentar
kokoslass Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har brukt azureus i alle år jeg kan huske.. har prøvd andre programmer, men har funnet ut at det er et ganske stødig og bra torrentprogram. Har ikke hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hos meg stopper nesten alt annen internett trafikk opp når µTorrent er i gang,Men jeg bruker µTorrent fordi Azureus hadde en lei tendens til å bare avslutte uten advarsel. 9077535[/snapback] har samme problemet, men det er bare til å laste litt i ny og ne når man ikke bruker pc'en til noe annet en surfing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå