Gå til innhold

Hvor lang tid tar det fra multicom?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte ny bærbar for 4 dager siden. Den første dagen gikk pakken fra til behandling til behandlet. Nå har jeg ventet 4 dager til, og den har ikke rørt på seg. Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer fra multicom. Hvor lang tid tok det for dere? Var det noen komplikasjoner underveis? Takk for svar!!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg kjøpte ny bærbar for 4 dager siden. Den første dagen gikk pakken fra til behandling til behandlet. Nå har jeg ventet 4 dager til, og den har ikke rørt på seg. Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer fra multicom. Hvor lang tid tok det for dere? Var det noen komplikasjoner underveis? Takk for svar!!:)

9076259[/snapback]

Spørs jo på hva du bestilte. Varen var vel på lageret?

Bestilte du Compal produksjonsvare?

Nå er det jo også helg. :)

Lenke til kommentar

9076259[/snapback]

Spørs jo på hva du bestilte. Varen var vel på lageret?

Bestilte du Compal produksjonsvare?

Nå er det jo også helg. :)

9076286[/snapback]

Jeg bestilte en HEL80i bærbar maskin og en G5 mus.

Hva vil det si at det var en compal produksjonsvare? Tror de i multicom bygger den selv.

Lenke til kommentar
For eksempel:

9076313[/snapback]

Vil det ta lenger tid når det er produksjonsvare?

9076320[/snapback]

Selvførgelig! Det er vel rimelig logisk?

Produksjonsvare vil si at etter at du har kjøpt hos Multicom så sier de ifra til produsenten, så sender produsenten enten til Multicom først, eller rett til deg.

Produksjonsvare er altså at bare produsenten har varen på lager.. ;)

Er ihvertfall slik jeg har opfattet det. Ta å spør i Compal tråden i bærbar kategorien de vet sikkert bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...