Coffey Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da ble det en hvit PSP på megSpillene jeg valgte er Killzone og Daxter Blir flere spill på meg, men så lenge får jeg klare med meg disse 2 i ferien + demoene jeg laster ned Utrolig fornøyd med PSP. Er det noe vits i å koble PSP til PS3? 9086529[/snapback] Hey samma farge som meg det er lite vits og koble den opp mot PS3 viss du ikke vill høre musikken på pspen elr loke rundt på PS Store. 9086539[/snapback] Det er veldig vits å koble pspen til PS3en! For da kan du kopiere sanger, bilder, filmer (kommer, de har litt problemer med formatene) og spill! Det gjelder de PS1 klassikerne du kan laste ned! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Wipeout Pure, Loco Roco, Metal Gear Portable Ops og Tekken: DR 9076529[/snapback] Har selv Wipeout Pure og Loco Roco, og kan si at de er høyst anbefalelige Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Da ble det en hvit PSP på megSpillene jeg valgte er Killzone og Daxter Blir flere spill etterhvert, men så lenge får jeg klare med meg disse 2 i ferien + demoene jeg laster ned Utrolig fornøyd med PSP. Er det noe vits i å koble PSP til PS3? 9086529[/snapback] Samme farge og spill (Daxter) Kjempebra spill, men plutselig var det slutt.. Skjønte ikke at jeg hadde rundet det engang, skuffende... Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Samme farge og spill (Daxter) Kjempebra spill, men plutselig var det slutt.. Skjønte ikke at jeg hadde rundet det engang, skuffende... 9091902[/snapback] Er kommet til 2% av spillet så jeg har en del igjen PSP filmene har fått ganske bra pris nå, du får dem til under 100 kroner og det liker jeg Når jeg kommer hjem blir neste spill Virtua tennis 3 og kanskje Vice City Endret 18. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Metal Slug: Antiology syntes jeg er drit fett! Anbefales. Ellers, som noen andre her: GTA:LC. Mange timer med morro der! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Samme farge og spill (Daxter) Kjempebra spill, men plutselig var det slutt.. Skjønte ikke at jeg hadde rundet det engang, skuffende... 9091902[/snapback] Er kommet til 2% av spillet så jeg har en del igjen PSP filmene har fått ganske bra pris nå, du får dem til under 100 kroner og det liker jeg Når jeg kommer hjem blir neste spill Virtua tennis 3 og kanskje Vice City 9094355[/snapback] Ikke kjøp Tennis! Det er ikke SÅ morsomt i lengda. Kjøp heller Killzone eller Vice City da Jeg har svart psp forresten jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå