My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vurderer å kjøpe en PSP da jeg skal på ferie i noen uker. Hvilken spill burde jeg kjøpe til den? Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vurderer å kjøpe en PSP da jeg skal på ferie i noen uker. Hvilken spill burde jeg kjøpe til den? 9076158[/snapback] Hvilke typer spill liker du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg kan anbefale Vice City Stories Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg kan anbefale Vice City Stories 9076234[/snapback] Det er siste GTA spillet som har kommet til PSP? Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Hvilke typer spill liker du? 9076226[/snapback] Spiser alt av spill, bare rams opp de skikkelig bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg kan anbefale Vice City Stories 9076234[/snapback] Det er siste GTA spillet som har kommet til PSP? 9076243[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Finnes det et sted jeg kan se manufactor date? Så jeg ikke kjøper en gammel PSP Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 En gammel PSP kan være en fordel for da kan du enkelt installere custom firmware slik at du kan bruke homebrew Men det går ann å installere OE på PSPer med nyere firmware også, men da trenger du et spill som heter lumines. Sjekk stickyen du On-topic: Kjøp liberty city stories også. Synes selv det er bedre enn vice, men smak og behag. Hvis du skal ha ett av de, kjøp LCS. Ellers er burnout legends ganske underholdende. Er litt gammelt, så du får det nok til en bra pris. (Dominator er sikkert bra det også. Men har ikke prøvd det) Of-topic igjen: Så det var du som la meg til på PSN Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Wipeout Pure, Loco Roco, Metal Gear Portable Ops og Tekken: DR Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Er det enkelt og legge inn filmer og musikk til den? Hvor lang batteritid har en PSP ved avspilling av musikk og film? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 musikk kan du legge i /MUSIC/ eller /psp/MUSIC. Film i /VIDEO/ eller /PSP/VIDEO. Film må være i MP4-format, men det finnes masse verktøy for å konvertere vanlige formater over til MP4. Et av dem heter pspvideo9 tror jeg. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvilke typer spill liker du? 9076226[/snapback] Spiser alt av spill, bare rams opp de skikkelig bra 9076245[/snapback] DAXTER! (kongespill) Tekken: Dark Ressurection (Det er Tekken for svarte!!) Killzone: Liberation (herlig Action, kun for psp) Syphon Filter: Dark Mirror (herlig action, god story, kun for psp) Loco Roco (feelgood spill) Ultimate Ghost n' Goblins (vanskelig, men dog en klassiker) Grand Theft Auto : Liberty City Stories (liker denne best av de to gta'ene) Grand Theft Auto : Vice City Stories (men god denne også) Lumines I & II (herlig puzzle, burde være billige og nå) Crush (puzzle/plattformspill i 2D / 3D, har det ikke selv men kjøper det når jeg ser det) så da har du en liste med "sikre kjøp".. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Hvilke typer spill liker du? 9076226[/snapback] Spiser alt av spill, bare rams opp de skikkelig bra 9076245[/snapback] DAXTER! (kongespill) Tekken: Dark Ressurection (Det er Tekken for svarte!!) Killzone: Liberation (herlig Action, kun for psp) Syphon Filter: Dark Mirror (herlig action, god story, kun for psp) Loco Roco (feelgood spill) Ultimate Ghost n' Goblins (vanskelig, men dog en klassiker) Grand Theft Auto : Liberty City Stories (liker denne best av de to gta'ene) Grand Theft Auto : Vice City Stories (men god denne også) Lumines I & II (herlig puzzle, burde være billige og nå) Crush (puzzle/plattformspill i 2D / 3D, har det ikke selv men kjøper det når jeg ser det) så da har du en liste med "sikre kjøp".. 9078316[/snapback] Takker Skal snuse litt på de titlene der i morgen når jeg kjøper PSP'en Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Du burde også titte på disse titlene Ratchet and Clank: Size matters ( Ratchet and Clank! Say no more) Virtua Tennis: Word Tour ( Billig, bra, morsomt selv om du ikke liker tennis som meg) Medal of honor: Heroes (Førstepersons skytespill som fungerer overasskende bra. God kontroll og morsomt online) Burnout Dominator ( Beste Burnout spillet på PSP. Hvis du ikke har prøvd Burnout er det på tide) Endret 15. juli 2007 av mnorm Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Du burde også titte på disse titlene Ratchet and Clank: Size matters ( Ratchet and Clank! Say no more) Virtua Tennis: Word Tour ( Billig, bra, morsomt selv om du ikke liker tennis som meg) Medal of honor: Heroes (Førstepersons skytespill som fungerer overasskende bra. God kontroll og morsomt online) Burnout Dominator ( Beste Burnout spillet på PSP. Hvis du ikke har prøvd Burnout er det på tide) 9079631[/snapback] Høres bra ut Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Du burde også titte på disse titlene Ratchet and Clank: Size matters ( Ratchet and Clank! Say no more) Virtua Tennis: Word Tour ( Billig, bra, morsomt selv om du ikke liker tennis som meg) Medal of honor: Heroes (Førstepersons skytespill som fungerer overasskende bra. God kontroll og morsomt online) Burnout Dominator ( Beste Burnout spillet på PSP. Hvis du ikke har prøvd Burnout er det på tide) 9079631[/snapback] Høres bra ut 9079661[/snapback] Ratchet and Clank: Size Matters og Metal Gear Solid Portable Ops Er vell toppspilla til PSP i mine øyne Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Mine anbefalninger som jeg har og spiller selv så langt: Loco Roco Daxter Gripshift (artig og varierende bilspill som inkluderer litt puzzles/tenking) Har flere spill, men ikke fått prøvd de tilstrekkelig nok til å kunne anbefale de ennå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 De spillene jeg eier på PSP har alle blitt nevnt her: Tekken, Killzone og Burnout: Dominator! Anbefaler begge tre, men advarer om at Killzone har litt lengre levler enn andre PSP-spill. Men skal du på ferie, så er ikke det noe krise! Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Da ble det en hvit PSP på meg Spillene jeg valgte er Killzone og Daxter Blir flere spill etterhvert, men så lenge får jeg klare med meg disse 2 i ferien + demoene jeg laster ned Utrolig fornøyd med PSP. Er det noe vits i å koble PSP til PS3? Endret 16. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da ble det en hvit PSP på megSpillene jeg valgte er Killzone og Daxter Blir flere spill på meg, men så lenge får jeg klare med meg disse 2 i ferien + demoene jeg laster ned Utrolig fornøyd med PSP. Er det noe vits i å koble PSP til PS3? 9086529[/snapback] Hey samma farge som meg det er lite vits og koble den opp mot PS3 viss du ikke vill høre musikken på pspen elr loke rundt på PS Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå