co2 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg ligger nå i senga rimelig tullerusk dagen derpå. Har drukket en liter vann. Tingen er at jeg har jævlige "voksesmerter" i begge beina. Jeg er 19 år så det er ikke faktiske voksesmerter det er snakk om her. Så jeg trår konstant med beina i senga. Har prøvd å tøye ut, som hjelper litt, men ellers likt som før. Noen som har formening om grunn? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvor lenge har det foregått? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 siden jeg våknet, ca time siden tror jeg. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 jeg har det hver kveld når jeg skal sove, må tøye ut og strekke meg, vet nok ikke grunnen jeg heller, så hadde vært flott om noen viste? Lenke til kommentar
simpson Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ofte vondt i leddene, spesielt i bena, dagen derpå. Vet også om flere som har det sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg kan også ofte oppleve at jeg har vondt i leddene og da spesielt knærne dagen derpå. Tviler på at det er noe alvorlig Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har som regel vondt over alt jeg etter en fyllekule. Kutt, blåmerker og sår er helt vanlig Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tenk etter hva du har gjort dagen før. Det kan kanskje ringe noen bjeller da. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ofte "voksesmerter" i bena, og leggene spesielt, dagen derpå. Er 26 år, og har det har skjedd ofte. Og jo hardere fylla, jo mere smerter. Ofte kan jeg avskrive det til gangsperre fra konserthopping eller heftig dansing, men andre ganger er det bare et lite mysterium... Lenke til kommentar
luremuz Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 jeg lurer også!!!! det er faen meg så sinnsykt vondt. Føles ut som en hai som biter meg i foten. buhu.. det må være en grunn, da? noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Når jeg er på fylla blir det alltid mye gåing i dårlige sko, når jeg surrer rundt i byen og prøver å finne veien hjem. Resulterer i lignende smerter dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå