superseeking Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Trenger hjelp med å sette opp 2 skjermer på pcen min med ATI, har prøvd tidligere på en annen pc, og da funka det, bare at det var ikke ATI. Får ikke til å sette opp 2 skjermer på ATI. Så lurer på om noen kan hjelpe meg med innstillingene osv. btw hvis det hjelper noe så har jeg RADEON x300/x550 (vet den er gammel ) Lenke til kommentar
nets Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har du lastet ned driverne? Det følger med ATI Control Panel hvor du kan "aktivere" skjerm nr2. Hvis du ikke har lasta ned driverne så gjør du det her: www.ati.com Lenke til kommentar
superseeking Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) okei fikk til 2 skjermer, men lurer hvordan jeg får spilte cs på den ene skjermen,(som jeg får til )og så for eks skrive i word på den andre uten at cs lukker seg.. fikk det til hos en kompis sin pc for en stund tilbake, men husker ikke hvordan jeg gjorde det!.. klarer å ha word på den ene og cs på den andre skjermen, men problemet er med engang jeg skal skrive i word så lukker cs seg ned til et vindu, noen som kan hjelpe meg til å gjøre sånn at cs ikke lukker seg? hadde blitt evig takknemlig... Endret 15. juli 2007 av hjelpmegerNOOB Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 for å unngå det problemet, må du spille spill i window-mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå