Engen_2k Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Når jeg skulle inn i control panelet til skjermkoretet i dag hadde det vist blitt storeforandringer på det Før så var det jo den vanelige layouten som sikker mange av deer veit ossen ser ut. Der kan man jo stille det meste som trengs, men den nye som plutselig var der var det såvidt innstillingsmuligheter for og spesielt ting som clocking og sånt var ikke nevnt med et ord! Her er et bildet av hvordan det er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så hvis det er noen måte jeg kan få det sånn det var på uten og måtte finne gamle drivere hadde det vært fint. Eller værtfall fått det sånn at jeg kan stille og clocke litt mer en jeg kan i det tragiske kotrol panelet der Takker for hjelp Endret 16. juli 2007 av Engen_2k Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg tror de slipper drivere med det nye og gamle kontrollpanelet separat. Du finner alle funksjonene de er bare litt andre steder. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Javell men kunne du gi meg noen tips til hvor jeg må leite for å finne alle funksjonene. Ellers så når jeg laster ned driverne ser jeg ikke noe till noen forsjellige versoner. Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Bring up my post Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vet ikke hva slags features du leter etter, men du finner hvertfall alle de gamle 3d-instillingene på 3D settings/manage my 3d settings, der kan du også lage egne hardware-oppsett for spesifikke spill. Alle display-settings er jo der også, så jeg skjønner ikke hva du savner. Vær litt mere spesifikk? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Engen_2k: Hvilken driver bruker du, og på hvilken hardware er det? Det du har er ikke den nyeste versjonen av kontrollpanelet... Nyeste versjon ser slik ut: (med nVidia nTune installert) Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Lasta ned den nyeste drivern nå og da fikk jeg alle de instiligene jeg savna. De jeg mangla var blandt annet alt som ligger under ytelse på bildet [GDI]Raptor raptor posta. Ellers husker jeg ikke om det er noe mer som ikke var der, men ikke no mer jeg savna akkuratt da ivertfall. Takker for svar og erklerer denne løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå