jallamamba Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er det noen her som har erfaring med Talkmore og lignende abn.? Har Talkmore i dag, og er fornøyd. Men da jeg er en trassig anti-Telenorkunde så serjeg meg nødt til å finne noe annet. Det jeg liker med Talkmore er prisene, lett å fylle på via nett, fin oversikt over bruk som kan lastes ned i PDF. Er det noen som kan anbefale noe lignende? -som ikke er under Telenor! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er det noen her som har erfaring med Talkmore og lignende abn.? Har Talkmore i dag, og er fornøyd. Men da jeg er en trassig anti-Telenorkunde så serjeg meg nødt til å finne noe annet. Det jeg liker med Talkmore er prisene, lett å fylle på via nett, fin oversikt over bruk som kan lastes ned i PDF. Er det noen som kan anbefale noe lignende? -som ikke er under Telenor! 9075889[/snapback] onecall e jo supert, og de er også antitelenor.. de har gått over network norway ?! tror det va det nettet het.. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Takk for tips Har i tillegg til One Call sett på Noextras.net. Regner med jeg velger en av disse 2. Må bare se ekstra nøye igjennom priser og vilkår. Erfaringer fra disse eller andre billigselskap mottas med takk Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 hadde selv ucan2 abbn , fikk regninger på 1000-1500kr hver mnd, med onecall ligger regingen på 120-150kr , nice Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Anbefaler onecall, de har tlf-support og litt lavere priser enn noextras Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takker for forslag Jeg har nå onecall og det virker bra. Likte at de og hadde en god oversikt over forbruk og at en kunne laste ned .pdf fil Så var jeg vekke fra Telenor sine klør igjen! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er også strålende fornøyd med OneCall. Kjør på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå