UnZane Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Var vel rundt 0700 dekningen kom tilbake i Bergen og.. Helt latterlig dårlig av Netcom og ikke informere på sidene sine. Og er det virkelig ingen fra media som har fått dette med seg? Pleier jo alltid bli store oppslag av slike ting... Noen som testet om nødnummer fremdeles var i drift? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har selv Telenor men var på fest til utover de sene nattetimer og der var det flere Netcom-kunder som hadde problemer med å få kontakt med omgivelsene. Dette var i Bergen sentrum. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Eeehm... jeg var stort sett i Oslo i går, og kunne ringe og sende SMS hele dagen... -snubbel Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Eeehm... jeg var stort sett i Oslo i går, og kunne ringe og sende SMS hele dagen... -snubbel 9081658[/snapback] Nå er det natt til Lørdag det er snakk om da. Vet ikke når på døgnet du snakker om men. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hadde samme problem selv. GSM nettet som ikke fungerte. UTMS funket ypperlig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nå er det natt til Lørdag det er snakk om da.Vet ikke når på døgnet du snakker om men. 9081680[/snapback] Hmm, nei? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 jeg ringte til kundesupport den natten. Det viste seg at ca 40prosent av netcom kundene opplevde det problemet. Jeg spurde de hvorfor det ikkje var informasjon paa driftsidene deres. Og det hadde de ikkje svar paa. Jeg satt utrolig lenge paa vent i tlfen. De haddeveldig stor paagang pga. feilen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nå er det natt til Lørdag det er snakk om da.Vet ikke når på døgnet du snakker om men. 9081680[/snapback] Hmm, nei? 9084606[/snapback] Nei, det er det jeg sier. Det var natt til Søndag det var snakk om.. Huff, du er jo på bærtur. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er statusen nå? Stod ingenting på hjemmesiden dems. EDGE og WAP er fraværende hos meg ihvertfall. Sms og samtaler går fint, men kommer meg ikke ut på nettet. Holder til i Moss forresten Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Aaaaah. Jeg har 3G-telefon. Var sikkert "bare" GSM-nettet som var nede. -snubbel Lenke til kommentar
plysjhai Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg hadde ikke dekning verken på GSM eller 3G på mange timer, så det kunne ikke vært "bare" GSM. Opplevde det litt i perioder i går også, men nå er det tilbake for fullt igjen, virker det som. Endret 16. juli 2007 av plysjhai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå